تیم راه یاب ملل مریوان، توپکاه شمال بابلسر را مغلوب کرد

در هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور تیم راه یاب ملل مریوان سه بر یک توپکاه شمال بابلسر رامغلوب کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، تیم راه یاب ملل مریوان در هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور با شکست سه بر یک توپکاه بابلسر به صدر جدول رقابت ها رسید.

هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور عصر روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه با پیروزی نماینده کردستان در شهر مریوان پایان یافت.

تیم راه یاب ملل مریوان در سالن ۱۲۰۰ نفره زاگرس با حضور حداکثری تماشاچیان علاقمند به مصاف میهمان خود توپکاه بابلسر رفت و در پایان توانست این تیم را سه بر یک مغلوب کند.

نماینده کردستان با این پیروزی شیرین ۳۲ امتیازی شد و بر صدر جدول مسابقات گروه خود تکیه زد.

راه یاب ملل مریوان در ادامه رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور با یک هفته استراحت مسابقات را در مرحله پلی اف آغاز خواهد کرد.

این مسابقات با شرکت ۱۶ تیم از سراسر کشور در دو گروه هشت تیمی برگزار شد که از هر گروه چهار تیم به مرحله پلی اف صعود کردند.

در گروه یک تیم های راه یاب ملل مریوان، شهرداری جوان ارومیه، کاله جوان آمل، بیمه رازی نور مازندران، توبگاه شمال بابلسر، شهرداری قزوین، ملوان تهران و مقاومت فرمانداری مهاباد به صورت دوره ای رفت و برگشت در مرحله مقدماتی با یکدیگر به رقابت پرداختند .

انتهای پیام/م

پیروزی تیم راه یاب ملل مریوان، در رقابت های کشوری

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.