بهره برداری از ۱۴ مدرسه خیر ساز آذربایجان غربی در ایام الله دهه فجر

همزمان با ایام الله دهه فجر امسال از ۱۴ مدرسه خیر ساز در آذربایجان غربی بهره برداری می‌شود.

علی آخوندیان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر امسال 14 مدرسه  خیرساز در قالب 60 کلاس درسی در مناطق مختلف استان به بهره برداری می رسد.

آخوندیان افزود: از این مدارس یک باب مدرسه 6 کلاسه در شهرستان خوی ، یک باب مدرسه 3 کلاسه در شهرستان سردشت ، دو باب مدرسه هر کدام 3 کلاسه در شهرستان تکاب ، سه باب مدرسه یک ، 2 و 3 کلاسه در شهرستان بوکان ، 2 باب مدرسه 3 و 6 کلاسه در شهرستان ماکو ، دو باب مدرسه یک و 3 کلاسه در شهرستان سلماس ، یک باب مدرسه 3 کلاسه در شهرستان نقده و دو باب مدرسه 3 و 12 کلاسه در شهرستان شوط به بهره برداری می رسد.

وی با اظهار اینکه تمامی مدارس مذکور توسط خیران ساخته شده اند و هر کلاس درسی نیز  92  میلیون تومان هزینه شده است افزود : برای ساخت و بهره برداری این مدارس 5 میلیارد و 525 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی با بیان اینکه هر کلاس درسی بطور میانگین ظرفیت 30 دانش آموز را دارد افزود : با بهره برداری از این مدارس برای یک هزار و 800 دانش آموز زمینه آموزش فراهم می شود.

انتهای پیام/ح

14 مدرسه خیر ساز آذربایجان غربی در ایام الله دهه فجر امسال بهره برداری می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.