نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی؛

حل مشکلات مردم کمترین حق مردم است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید بتوانند مشکلاتشان را مطرح کنند و خواستار پیگیری مطالباتشان باشند و این اقل حق مردم است.

حل مشکلات مردم کمترین حق مردم استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت : مهمترین سرمایه‌ای که کشورمان توانست نزدیک به چهار دهه را پشت سر بگذارد و همه تهدیدات را به فرصت تبدیل کند حضور و مشارکت مردم در صحنه است که این شرکت و حضور باعث برون رفت از مشکلات در دوران‌های مختلف انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه مردم باید در امور کشور احساس مسئولیت کنند افزود : هر فردی باید با هر ظرفیتی که دارد در امور مختلف کشورش مشارکت کند و حضور داشته باشد و این سرمایه نظام بوده و هست و دشمن نیز به این موضوع توجه دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آنچه در قانون اساسی مسیر پیگیری قانونی مطالبات مردم اعلام شده است مجلس شورای اسلامی است، گفت: مردم با مراجعه به نمایندگانشان و مطرح کردن مشکلات و مسایلشان خواستار پیگیری از طرف نمایندگان هستند که این مسیر در قانون برای حل مشکلات مردم تعیین شده است.

حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر ادامه داد : مردم درباره موسسات مالی و اعتباری و پدیده گلایه دارند و نمایندگان پیگیر هستند که این مشکلات حل شود.

وی افزود: مردم باید انتظار پیگیری را داشته باشند و اگراحساس کنند که حرفهایشان جای شنیده نمی‌شود باعث نارضایتی و ناراحتیشان خواهد شد و این اقل حق مردم است که مشکلات و مسایلشان را مطرح کنند و پیگیر حل و فصل مطالباتشان باشند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت : عدم اجرای مسیر قانونی پیگیری مطالبات مردمی باعث فرصت طلبی دشمن برای نادیده گرفته شدن خدمات جمهوری اسلامی در چهار دهه اخیر می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر با بیان اینکه تنها مردم در زمینه موسسات مالی مجازات شدند و دستگاه‌های تبلیغی و بانک مرکزی مجازات نشدند، افزود :  مردم باید به اندازه تقصیر شان مجازات شوند و این موسسات این همه سال فعالیت می‌کردند شما کجا بودید؟ که بعد می‌گویند تراز فلان موسسه منفی است، ولی با گذشته مدت زمانی باز می‌گویند اصلا فلان موسسه ترازش منفی نبوده است و این باعث نارضایتی در مردم می‌شود.

وی افزود: کسری درآمد داشتیم ، ولی کسری مصرف نداشتیم و دولت برای این موضوع اوراق مشارکت منتشر کرده است و الان اصل و سود این اوراق فرا رسیده است ؛ پیشنهاد اولیه دولت برای این اوراق انتشار دوباره اوراق مشارکت است که اگر چند سال دیگر این روند ادامه پیدا کند، تمام درآمد‌های کشور جوابگوی این مطالبات نخواهد بود.



انتهای پیام // ف. غ.
 
 


مردم باید بتوانند مشکلاتشان را مطرح کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.