بهره مندی ۱۷۰ مددجوی کمیته امداد شهرستان شوط از تسهیلات کارگشایی

در سال جاری ۱۷۰ مددجوی کمیته امداد شهرستان شوط از تسهیلات کارگشایی بهره‌مند شدند.

محرم آقاپور مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شوط در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون برای 170 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال وام کار گشایی پرداخت شده است.

محرم آقاپور با بیان اینکه تسهیلات کارگشایی بصورت وام های قرض الحسنه می باشند ، افزود: وام های کارگشایی به‌ منظور رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی، مسکن و سایر نیازهای مددجویان واجد شرایط پرداخت می‌شود تا گرهی از مشکلاتشان گشوده شود.

وی با اظهار اینکه بیشترین درخواست های وام کارگشایی در زمینه های درمانی و معیشتی بود تصریح کرد : 30 درصد وام های پرداخت شده در زمینه درمانی و 30 درصد نیز در زمینه معیشتی مددجویان بود که هر کدام مبلغ 900 میلیون ریال از کل وام های پرداختی کارگشایی را شامل می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شوط همچنین از اعطاء 700 میلیون ریال وام کار گشایی در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد و افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر گردید این تسهیلات همزمان با جشن های انقلاب برای 50 نفر از مددجویان تحت پوشش که درخواست وام کارگشایی کرده بودند اعطا شود.

انتهای پیام/ح

پرداخت 2 میلیارد و 800 میلیون ریال وام کارگشایی به مدد جویان کمیته امداد شوط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.