اتمام پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های کاری شهرداری ارومیه در سال ۹۷

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: توجه به نماسازی و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های کاری شهرداری ارومیه در سال ۹۷ باید باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ عادل فتاحی، رئیس کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: توجه به نماسازی و اتمام پروژه های نیمه تمام  از اولویت های کاری شهرداری ارومیه  در سال 97 باید باشد.

وی بیان کرد: به رعایت ردیف بودجه ای شهرداری ارومیه در عملیات خدماتی و عمرانی باید توجه شود چون درغیر اینصورت در آینده با مشکل مواجه می شویم.

وی با اشاره به مشکل آب های سطحی در شهر، عنوان کرد: توجه به مشکلات آب های سطحی در سطح شهر ارومیه و مناطق یکی از مهمترین برنامه های کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه و لذا از شهرداری ارومیه درخواست می شود تدابیر لازم را برای رفع آن انجام دهد.

رئیس کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به اینکه ردیف پیش بینی شده جهت نما سازی مساجد و احداث گلدسته،گنبد و سرویس بهداشتی در سالجاری مقرر می گردد شهرداری نسبت به ارائه،لیست هزینه ها،عملکرد قطعی سال 95 و پیشنهادات لازم برای سال 96 که تاکنون علی رغم درخواست های شورای اسلامی شهر ارومیه اعلام نگردیده است،

وی افزود: لذا جهت تعیین وضعیت پیمانکاران که در این حوزه عملیات اجرائی و عمرانی انجام داده اند شهرداری ارومیه در اسرع وقت نسبت به ارائه لیست جهت توزیع اعتبار نماسازی را با اولویت مطالبات پیمانکاران و پروژه های نیمه تمام به شورای اسلامی شهر ارومیه ارسال می نماید.

انتهای پیام/ح

در بودجه 97 شهرداری ارومیه ،اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار داده می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.