برگزاری مسابقات قهرمانی کوهنوردی با اسکی کشور در سرعین

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات قهرمانی کوهنوردی با اسکی از امروز در سرعین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در مراسم افتتاح  پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کوهنوردی با اسکی زنان و مردان در پیست اسکی آلوارس سرعین اظهار داشت: با توجه به قابلیت‌های ورزش‌های زمستانی پیست اسکی آلوارس تلاش می‌کنیم تا از این ظرفیت‌ها به نحوی شایسته و مناسب بهره برده و برای میزبانی از مسابقات مختلف در حوزه ورزش‌های زمستانی از آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به میزبانی این پیست از پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کوهنوردی با اسکی زنان و مردان تصریح کرد: این دوره از مسابقات در دو ماده ورتیکال و انفرادی در تمامی رده‌های زنان و مردان برگزار می‌شود که شاهد برگزاری این مسابقات از امروز به مدت دو روز خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: پس از برگزاری این دوره از مسابقات رقابت‌های قهرمانی بانوان نیز در نیمه دوم بهمن‌ماه تدارک دیده شده که این امر می‌تواند گامی مهم و اساسی در راستای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ورزش‌های زمستانی شهرستان سرعین نیز به شمار رود.

بهتاج افزود: توسعه و رونق گردشگری زمستانی در سرعین با محوریت برگزاری مسابقات اسکی برنامه‌ریزی شده که در همین راستا در اسفندماه مسابقات بین‌المللی اسکی به میزبانی پیست اسکی آلوارس برگزار می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره زمستانی سرعین از 18 اسفندماه امسال به مدت یک ماه بیان کرد: برگزاری رقابت‌های اسکی بین‌المللی در این ایام زمینه‌ساز معرفی ظرفیت گردشگری ورزشی در سرعین خواهد شد که باید از این فرصت برای معرفی این ظرفیت‌ها استفاده شود تا بتوانیم شاهد رونق گردشگری ورزشی در استان باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان اردبیل به ویژه پیست اسکی سرعین برای برگزاری مسابقات ورزشی زمستانی گفت: باید از این ظرفیت‌ها برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی استفاده شود که این امر نیازمند همکاری و مشارکت هر چه بیشتر دستگاه‌های دخیل در این حوزه است.

انتهای پیام/ح

توسعه و رونق گردشگری زمستانی در سرعین

 

 

 

برچسب ها: اسکیت ، کوهنوردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.