دیدار وزیر جهادکشاورزی از شرکت زرین خوشه اراک و مجتمع تولید بچه ماهی در شازند +تصاویر

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه سفر به استان مرکزی از شرکت زرین خوشه اراک دیدن کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی که دیشب وارد استان مرکزی شد امروز صبح همراه نمایندگان اراک، خنداب و کمیجان در مجلس، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، رئیس جهاد کشاورزی، رئیس شیلات و دیگر مسئولان اجرایی استان مرکزی از شرکت زرین خوشه اراک دیدن کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در این دیدار در پاسخ به درخواست مساعدت مدیر عامل شرکت زرین برای پرداخت تسهیلات کم بهره و دیربازده به منظور توسعه سالن شیرخام و بخش باغات این شرکت گفت: بهترین اقدام مراجعه به بانک کشاورزی است تا وامی با بهره ۱۴ یا ۱۵ درصد تقاضا دهیدو بخشی از مشکلاتتان رفع شود. 

مدیر عامل شرکت زرین خوشه گفت: این شرکت در نظر دارد در راستای اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید با افرایش گله شیری خود به ۵ هزار راس و رساندن توان تولید خود به رورانه ۱۰۰ تن شیر خام با ورود به صنایع تبدیلی زنجیره تولید از مزرعه تا سفره را تکمیل کند.

وی افزود: این شرکت قصد دارد با امکانات صادراتی در اختیار، سهم خود از بازار بین‌المللی و داخلی را افزایش دهد و با بردن لبنیات به سفره مددجویان امداد، سلامتی را به آنها هدیه دهد که تمام این اقدامات نیازمند تسهیلات ویژه است.

دیدار وزیر جهادکشاورزی از شرکت زرین خوشه اراک /دیدار از مجتمع تولید بچه ماهی در شازند

شرکت زرین خوشه بزرگترین وابسته به کمیته امداد امام خمینی (ره) مجموعه زراعی، باغی و دامپروری کشور است که در چهار استان تهران، البرز، سمنان و مرکزی فعالیت دارد وشرکت زرین خوشه اراک با اجرای طرح آبیاری نوین در استان مرکزی و با همکاری مسئولان این استان  سطح زیر کشت و سهم تولیداتش را به ۴۰ درصد افزایش داد و با دوبرابر کردن  دام‌های خود  ظرفیت تولید روزانه شیرخامش را از ۲۴ تن در روز به ۵۰ تن افزایش داد.

دیدار وزیر جهاد کشاورزی از مجتمع تولید بچه ماهی  شهرستان شازند

وزیر جهاد کشاورزی به همراه نمایندگان مردم شهرستان اراک در مجلس شورای اسلامی، هیئت همراه و مدیران استانی بخش کشاورزی از مجتمع تولید بچه ماهی شرکت آبزی پژوهان در شهرستان شازند دیدن کردند.

در مجتمع تولید بچه ماهی شهرستان شازند با قابلیت تولید سالانه ۷ میلیون قطعه بچه ماهی قزل آلا و اشتغالزایی ۱۰ نفر به صورت مستقیم فعالیت می‌کند.

دیدار وزیر جهادکشاورزی از شرکت زرین خوشه اراک /دیدار از مجتمع تولید بچه ماهی در شازند

دیدار از باغ انگور فدک خنداب

وزیر جهاد کشاورزی ،معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و هیات همراه از باغ انگور فدک در شهرستان خنداب دیدن کردند.

حجتی سپس در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی شهرستان خنداب شرکت کرد.

دیدار وزیر جهادکشاورزی از شرکت زرین خوشه اراک /دیدار از مجتمع تولید بچه ماهی در شازند

انتهای پیام/ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.