جمعه برفی در همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: از اواخر روز جمعه تا ظهر شنبه در برخی از مناطق استان ریزش برف و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

جمعه برفی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نادر پیرتاج،کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار داشت: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و از بعد از ظهر با افزایش ابر همراه است.

وی اضافه کرد: از صبح روز یکشنبه هفته آینده با خروج موج بارشی دمای هوا به طور محسوس بین چهار تا 6 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

وی ادامه داد: در طول مدت بارش ها به ویژه شامگاه جمعه در مسیر های ارتباطی استان احتمال اختلال ، لغزندگی و مه آلودگی وجود دارد و در معابر عمومی نیز یخ زدگی و لغزندگی تا روز یکشنبه پیش بینی می شود.

پیرتاج گفت: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته هفت درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر هشت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

وی اضافه کرد: گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته مربوط به نهاوند با 10 درجه سانتیگراد بالای صفر و سردترین نقطه مربوط به کبودرآهنگ و قهاوند با 9 درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

انتهای پیام /خ

همدان سفید پوش می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.