قمی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ضرورت حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی/ پیام‌رسان‌های خارجی اطلاعات کذبی را به خورد مردم می‌دهند

نماینده مردم پاکدشت گفت: هر گونه تولید داخلی حتی در زمینه پیام‌رسان‌ها باید حمایت و به نمونه خارجی ترجیح داده شود.

سمحمد قمی نماینده مردم پاکدشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درخواست۱۷۰ نفر از نمایندگان مجلس از سران قوا برای جایگزینی پیام‌رسان‌های داخلی به جای پیام‌رسان‌های خارجی، گفت: هر گونه تولید داخلی حتی در زمینه پیام‌رسان‌ها باید  حمایت و به نمونه خارجی ترجیح داده شود.

وی با ابراز تاسف از اینکه بسیاری از پیام‌رسان‌های خارجی واقعیت‌های جامعه ما را بیان نمی‌کنند، ادامه داد: این پیام‌رسان‌ها معمولا با جهت و اهداف خاصی مسائل  کشور ما را پیگیری می‌کنند.

این نماینده اصلاح‌طلب با بیان اینکه معمولا مخاطبان هم تحت تاثیر این پیام‌های کذب قرار می‌گیرند، تصریح کرد: پیام‌هایی که این پیام‌رسان‌های خارجی بهم می‌بافند و به خورد مردم ما می‌دهند، باعث مشکلاتی برای جامعه ما می‌شود.

نماینده مردم پاکدشت با تاکید بر ضرورت جایگزین کردن پیام‌رسان‌های داخلی به جای پیام‌رسان‌های خارجی، اظهار کرد: البته پیام‌رسان‌های داخلی هم باید دقت کنند که اطلاعات واقعی را به مردم ارائه دهند.

قمی با بیان اینکه پیام‌رسان‌های داخلی باید اعتماد مردم را  جلب کنند، خاطرنشان کرد: پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های مجازی داخلی باید  به گونه‌ای باشند که مردم به آنان اعتماد کنند و سراغ خبرهای دروغ پیام‌رسان‌های خارجی نروند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریمان
۱۶:۲۲ ۲۸ دی ۱۳۹۶
اگر پیام رسانهای داخلی به شکلی به هم وصل شوند قدرت نفوذشان افزاش می یابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۸ دی ۱۳۹۶
اگر پيام رسان خارجي هم نباشه اخبار وشايعات همه جا مي رسند
آخرین اخبار