از سرگیری پروازهای متوقف شده فرودگاه کلاله/ ورود اولین پرواز همابه این فرودگاه

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان گفت: اولین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی هما ساعت ۱۰ صبح امروز از تهران وارد فرودگاه کلاله شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان گفت: مسافران این هواپیما مه آبادی و خانم شرف آبادی به ترتیب مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیر عامل هواپیمایی هما و هیئت همراه هستند که وارد فرودگاه کلاله شدند.

مه آبادی مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در مراسم افتتاحیه پرواز‌های هما در فرودگاه کلاله گفت: فرودگاه کلاله تمام زیرساخت‌های لازم برای پذیرش پرواز‌ها را داراست و می‌توان ازاین شرایط برای رونق پرواز‌های مسافربری استفاده کرد.

شرفبافی مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی در این مراسم هم به افزایش پرواز‌ها اشاره کرد و گفت: پرواز‌های هما در فرودگاه کلاله در صورت حمایت و استقبال مردم، پرواز‌های تهران افزایش و پرواز زاهدان برقرار می‌شود.

این افتتاحیه با هدف ازسرگیری پرواز‌ها در فرودگاه کلاله ورونق این فرودگاه انجام شد.

این هواپیما که به عنوان شاپرک هما معرفی شده است یک هواپیمای مسافربری کوچک و مدل آی پی آر ۷۲ است که ازدهه فجر در مسیرهوایی تهران –کلاله به صورت رفت و برگشت تردد خواهد کرد.

این هواپیما هفته‌ای یک روز و درحوالی ظهر پرواز خواهد داشت و البته قیمت بلیط این پرواز‌ها هنوز مشخص نشده است.

فرودگاه کلاله که دومین فرودگاه استان گلستان است درچند سال گذشته با بیش از چندین بار برقراری و توقف پرواز مواجه بوده که استقبال نکردن مردم مهمترین عامل این مشکل بوده است.

انتهای پیام /گ
 

ورود اولین پرواز همابه فرودگاه کلاله گلستان

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.