نیمار از سوی هواداران پاری سن ژرمن «هو» شد

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، با وجود این که در دیدار برابر دیژون 4 گل برای تیمش به ثمر رساند، از سوی هواداران خودی هو شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب هفته لوشامپیونه به مصاف دیژون رفت و موفق شد با نتیجه 8-0 این تیم را در هم بکوبد.


چهار گل از هشت گل پی اس جی را نیمار ستاره برزیلی این تیم به ثمر رساند،با این وجود او به دلیل رفتار ناشایست با ادینسون کاوانی دیگر مهاجم پاری سن ژرمن از سوی هواداران خودی هو شد.


ماجرا از این قرار بود که وقتی پاری سن ژرمن 7-0 از حریف پیش بود و نیمار نیز هت تریک کرده بود، خطای بازیکن دیوژن باعث شد داور یک ضربه پنالتی به نفع پی اس جی اعلام کند. ادینسون کاوانی که با گلزنی در این دیدار به بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن تبدیل می‌شد و از رکورد زلاتان عبور می‌کرد، قصد زدن پنالتی را داشت.اما نیمار مانع او شد و خودش توپ را برداشت تا گل چهارم خودش را به ثمر برساند.


هواداران پاری سن ژرمن این حرکت نیمار را نپسندیدند و شروع به تشویق کاوانی کرده و در هنگامی که نیمار پنالتی را می‌زد او را هو کردند.
اونای امری سرمربی پاری سن ژرمن پس از بازی سعی کرد این موضوع را حاد جلوه ندهد.


امری گفت: "کاوانی، گلزن ماست، او بسیار پیشرفت کرده، آمار شخصی او به تیم کمک می کند و تیم هم به کمک می کند تا او را به اهدافش برساند.
نیمار ضربه پنالتی را به ثمر رساند و او [کاوانی] فرصت دیگری برای گلزنی بیشتر خواهد داشت. تیم با نیمار بهتر شده است. همه برد ها و آمارها به نفع کل تیم است.


سیلوا هموطن نیمار نیز گفت هو کردن هواداران نیمار راعصبانی نخواهد کرد.برخی از هواداران علیه او بودند ، اما مهمترین مسئله امتیاز نهایی و پیروزی است.


درباره کاوانی هم باید بگویم او رکورد شکنی خواهد کرد.او همیشه گلزنی می کند.هنوز بازی های زیادی امسال باقی مانده ،او همه رکوردها را خواهد شکست.


انتهای پیام/

نیمار 4 گل زد و هو شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار