شدیدترین انتقاد جمهوری خواهان از ترامپ در صحن مجلس سنا؛

سناتور آمریکایی: باید مانع توهین ترامپ به رسانه‌ها شد

یک سناتور جمهوری خواه از رئیس‌جمهور آمریکا به علت توهین وی به مطبوعات این کشور انتقاد کرد.

سناتور آمریکایی: باید مانع توهین ترامپ به رسانه‌ها شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشریه کنگره آمریکا (هیل) در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی نوشت: سناتور جمهوری خواه جف فلیک (از ایالت آریزونا) روز چهارشنبه در صحن مجلس سنا حملات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به مطبوعات مورد انتقاد قرار داد و از همکاران خود خواست چنین لفاظی هایی را نپذیرند و مانع آن شوند.

فلیک گفت: «دشمن مردم آمریکا، توصیف رئیس جمهور آمریکا از مطبوعات آزاد در سال 2017 بود.... این گواهی بر اوضاع دموکراسی ماست که رئیس جمهور کشور خودمان به صورت شرم‌آوری از کلماتی استفاده کرد که ژوزف استالین دشمنان خود را توصیف کرد.»

وی افزود: «اظهارات رئیس جمهور برای ما در این نهاد شرم‌آور است به خصوص برای آن عده از ما که در حزب رئیس جمهور هستیم.»

سخنان فلیک یکی از شدیدترین انتقادات جمهوری خواهان از ترامپ در صحن مجلس سنا بود. این سناتور ایالت آریزونا یکی از منتقدان سرسخت ترامپ در میان جمهوری خواهان است. قانونگذاران جمهوری خواه که اغلب از سخنان ترامپ متعجب می شوند، گفته اند خبرنگاران باید بر آن چه رئیس جمهور انجام می دهد متمرکز شوند نه آن چه وی می گوید.

فلیک افزود: «زمانی که فردی که در قدرت است مطبوعاتی را که به میل وی رفتار نمی کنند، جعلی می نامد، آن فرد باید مورد سوء ظن قرار بگیرد نه مطبوعات.»

فیلک این سخنان را در و اکنش به اظهارات ترامپ بیان کرد که گفته بود این هفته جایزه رسانه های جعلی را اعلام خواهد کرد. وی این جایزه را «مضحک» خواند و افزود کنگره نمی تواند به سکوت خود در مقابل لفاظی های ترامپ ادامه دهد.

این سناتور آمریکایی در ادامه گفت: «رئیس جمهوری که نمی تواند انتقادات را تحمل کند و به دنبال سرزنش دیگران است، مسیر خطرناکی را طی می کند و کنگره ای که نمی تواند این رئیس جمهور را کنترل کند به این خطر می افزاید.»

 

انتهای پیام/

 

انتقاد سناتور آمریکایی از توهین ترامپ به رسانه‌ها

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار