رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ؛

دستگاه قضا با عاملان اصلی اغتشاشات باصلابت برخورد خواهد کرد

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: عوامل اصلی اغتشاشات اخیر بدانند دستگاه قضا با آن‌ها با صلابت برخورد خواهد کرد.

دستگاه قضا با عاملات اصلی اغتشاشات باصلابت برخورد خواهد کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام و المسلمین مظفری در مراسم تقدیر از کارکنان برتر قضایی و اداری دادسرا‌های مشهد گفت:در ماجرای اغتشاشات اخیر تصمیمات خوب دستگاه قضا نشان داد این دستگاه به دنبال برخورد شدید با مخلین امنیت کشور است و کسانی که در این راه فریب خورده بودند مورد رافت اسلامی قرار گرفتند اما عوامل اصلی آن بدانند دستگاه قضا با آنها با صلابت برخورد خواهند کرد.

وی افزود: در ماه‌های اخیر گرچه بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی تلاش کردند تا چهره دستگاه قضا و رییس قوه قضاییه را مخدوش کنند، اما نصرت الهی شامل حال دستگاه قضا شد و همه مردم فهمیدند که قوه قضاییه در مسیر حق در حال حرکت است.
 
 رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اینکه جایگاه دستگاه قضا در استان در وضعیت مطلوبی است تصریح کرد: با وجود این جایگاه، اما باید تلاش بیشتری صورت بگیرد چرا که هنوز با جایگاه واقعی و ایده آل فاصله زیادی داریم.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری گفت: در حال حاضر شالوده اصلی پرونده‌های قضایی در دادسرا‌ها ریخته می‌شود و نقطه عطف و مظهر اقتدار دستگاه قضایی، دادسرا‌ها هستند.

انتهای پیام//ف.ج
 

تقدیر از کارکنان برتر قضایی و اداری دادسرا‌های مشهد

 
برچسب ها: آشوب 96 ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.