افاضلی: دیدار نفت و مشکی پوشان 6 امتیازی است/ مشکل بدهی های باشگاه یک شبه حل نمی شود

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین تهران گفت: با توجه به موقعیت جدولی و فاصله امتیازی نفت و مشکی پوشان دیدار این 2 تیم 6 امتیازی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هومن افاضلی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های نفت نوین تهران و مشکی پوشان مشهد بیان کرد: با توجه به اینکه موقعیت جدولی و امتیازهای نفت نوین و مشکی پوشان به هم نزدیک است این بازی حساسیت خاصی برای هر 2 تیم دارد و یک دیدار 6 امتیازی محسوب می شود. امیدوارم حساسیت مانع از جذابیت بازی برای هواداران نشود.

او ادامه داد: بازیکنان تاثیرگذاری در تیم حریف حضور دارند و وضعیت تیم ما هم رفته رفته بهترمی شود و سعی می کنیم سهم بیشتری در بازی ها داشته باشیم. بازیکنان نفت پتانسیل زیادی دارند و بیشتر آنها شناخته شده هستند. بنابراین باید توانایی هایشان را به صورت کامل در زمین پیاده کنند. 

افاضلی درباره استفاده برخی مربیان خارجی لیگ برتر مانند برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر از اقوامشان در کادرفنی تیم ها گفت: به صورت کلی باید بگویم این موضوع دور از ذهن نیست و مربیان در تمام دنیا سعی دارند با افرادی کار کنند که با آنها راحت تر هستند. آنچلوتی هم در بایرن مونیخ از پسرش استفاده کرد و این امر تنها به فوتبال ایران اختصاص ندارد. مهم این است که نیازهای سرمربی فراهم شود و دستیارانش به او کمک کنند. برانکو و شفر از نفراتی استفاده کرده اند که سابقه فوتبالی دارند. زلاتکو ایوانکوویچ در لیگ ایران و تیم برق شیراز سرمربی بوده است و فرد ناشناخته ای نیست.

او درمورد اینکه اگر این افراد تخصص نداشته باشند، چه حالتی پیش می آید، گفت: در این صورت باید دید چه اتفاقی بین مربی و باشگاه رخ می دهد. اگر باشگاه احساس کند مربی تخصص ندارد ورود می کند اما در تیم نفت تهران چنین چیزی نداریم.

سرمربی تیم نفت نوین تهران درباره چالش های مدیریتی و مالی این تیم گفت: این سوال فنی نیست و من به عنوان سرمربی مسئول فنی باشگاه هستم اما به هر حال مشکلات این چنینی برخی مواقع در مباحث فنی هم تاثیرگذار است. باشگاه نفت نزدیک به 30 میلیارد تومان بدهی دارد که این حجم از بدهی در یک شب ایجاد نشده است. 3 تا 4 چهار سال این تیم در شرایط بحرانی بوده است. غیرمنطقی است که توقع داشته باشیم در وضعیت اقتصادی فعلی کشورمان که حتی بانک ها هم نمی توانند تیمداری کنند ناگهان یک فرد 30 میلیارد تومان بدهی یک باشگاه را پرداخت کند. چهار سال است که نفت چنین وضعیتی دارد. بنابراین افرادی که به این باشگاه می آیند باید تعهداتشان را با شروع رسیدگی به پرونده طلبکاران نشان دهند. البته در ابتدای این کار ممکن است برخی طلبکاران ناراضی باشند و بگویند به مطالبات آنها زودتر رسیدگی نشده است. آنچه که برای باشگاه اولویت دارد باید انجام شود. فکر می کنم مالک فعلی باشگاه نفت هم برای حرکت کردن در این مسیر تلاش می کند اما پرداخت بدهی ها زمانبر است و یک شبه حل نمی شود. به هرحال مدیران باشگاه به تعهداتشان پایبند هستند.

او درباره مشکلات برخی بازیکنان تیم نفت بیان کرد: تا جایی که در توانم باشد به بازیکنان کمک می کنم.سعی می کنم با بازیکنانم صادق باشم و آنچه که می توانم به آنها تعهد دهم. مشکلات را هم کم کم حل می کنیم و اگر از بچه ها بپرسید این موضوع را تائید می کنند. البته در این مسیر تنها نبودم و در سیستم تیم نفت سرمربی، مدیر و تمام مسئولان باشگاه برای رفع مسائل موجود همکاری می کنند. اگر غیر از این بود نمی توانستیم کاری انجام دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات افاضلی درباره مشکلات تیم نفت نوین تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار