اجرای طرح احیای زاینده‌رود با بهره گیری از ظرفیت فولاد مبارکه

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی اجرای هرچه سریع‌تر طرح احیای زاینده‌رود را با بهره گیری از ظرفیت شرکت فولاد مبارکه خواستار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زهرا سعیدی امروز در مراسم بیست و پنجمین سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه اصفهان با تبریک  این مناسبت به تلاشگران صنعت فولاد ، به افزایش ظرفیت تولید شرکت فولاد مبارکه اصفهان اشاره و اظهار کرد: صنعت فولاد از شاخصه‌های توسعه هر کشور محسوب می‌شود  واین سطح تولید و فروش در شرکت فولاد مبارکه مدیون تلاش کارکنان این شرکت است.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی از استاندار اصفهان اجرای طرح احیای زاینده‌رود  را هرچه سریع‌تر با بهره گیری از ظرفیت شرکت فولاد مبارکه به شیوه سرمایه‌گذاری این شرکت در آن  خواستار شد.

وی خاطرنشان کرد: از مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه می‌خواهم تا حمایت بیشتری از بانوان شاغل دارای فرزند زیر 6 سال در این شرکت داشته باشد و امنیت شغلی کارکنان فضای سبز این شرکت را تأمین کند چراکه کارگران رکن اصلی کار هستند نه سرمایه‌گذاران.

سعیدی در پایان با اشاره به وضعیت بازنشستگان شرکت فولاد مبارکه اصفهان اذعان داشت: همواره حداکثر تلاش خود را در دفاع از حقوق بازنشستگان صنعت فولاد داشته و خواهم داشت؛ بدیهی است که در بخش صنایع باید استفاده بیشتری از نیروهای جوان و متخصص صورت گیرد. 

 

انتهای پیام/م

 

مراسم بیست و پنجمین سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.