نشست ویژه سازمان ملل درباره افغانستان فردا برگزار می شود

نشست ویژه سازمان ملل متحد درباره اوضاع افغانستان فردا (جمعه 29 دی) با حضور وزرای خارجه کشورهای عضو این سازمان برگزار خواهد شد.

نشست ویژه سازمان ملل درباره افغانستان فردا برگزار می شودبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، نشست ویژه سازمان ملل متحد درباره اوضاع افغانستان فردا (جمعه 29 دی) با حضور وزرای خارجه کشورهای عضو این سازمان برگزار خواهد شد.

این نشست با عنوان «همکاری منطقه ای در افغانستان و آسیای میانه، الگویی از امنیت و توسعه» در حالی برگزار می شود که چهار روز پیش، هیاتی از شورای امنیت سازمان ملل به کابل سفر کرده بود.

غیرت عمروف، رئیس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل و نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل پس از بازگشت از کابل در نشستی بر پیگیری گزینه های سیاسی برای ایجاد صلح در افغانستان و برگزار شدن به موقع انتخابات در این کشور تاکید کرده بودند.

گفتنی است که بر اساس برخی گزارشات، صلاح الدین ربانی، وزیر امور خارجه افغانستان به دلیل وضعیت سیاسی داخلی و گفتگوهای حزب جمعیت اسلامی با ارگ ریاست جمهوری سفر خود به آمریکا برای حضور در نشست ویژه برای افغانستان را لغو کرده است و معاون وی به نیویورک خواهد رفت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار