افتتاح بیش از 500 پروژه اقتصادی و عمرانی در اردبیل

فرماندار شهرستان اردبیل از افتتاح بیش از 500 پروژه اقتصادی و عمرانی در ایام الله دهه فجر در شهرستان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار شهرستان اردبیل در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر اردبیل افزود: در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر بیش از 500 پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتبار بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال در سطح شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه افتتاح این پروژه‌ها زمینه‌ساز رونق و توسعه هر چه بیشتر اردبیل می‌شود، تصریح کرد: به ویژه در حوزه اقتصادی و اشتغال با راه‌‌اندازی این طرح‌ها شاهد رونق و توسعه خواهیم بود و می‌توانیم از آثار و برکات آن به نحوی شایسته بهره‌مند شویم.

فرماندار شهرستان اردبیل از افتتاح بیمارستان 120 تختخوابی امام رضا(ع) اردبیل در اواخر بهمن‌ماه امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه رو به اتمام بوده که در روزهای پایانی بهمن‌ماه این پروژه نیز به بهره‌برداری رسیده و آماده خدمات‌رسانی به مردم و مراجعان می‌شود.

زنجانی از کلنگ‌زنی برخی پروژه‌ها و طرح‌ها در کنار این افتتاح‌ها خبر داد و افزود: از جمله این پروژه‌ها آغاز عملیات اجرایی پنل‌های خورشیدی با سرمایه‌گذاری 410 میلیارد ریال بوده که شاهد کلنگ‌زنی آن خواهیم بود.

وی با تاکید بر رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردمی اظهار کرد: تحرکات اخیر در کشور که به دنبال مشکلات اقتصادی و اجتماعی رخ داد با رفع این مشکلات زمینه برای جلب رضایت مردمی را باید فراهم آوریم و چنین تحرکاتی را به منزله انکار ارزش‌های انقلاب و وحدت ملی در کشور ندانیم.

وی هفته دولت را فرصتی مهم برای اطلاع‌رسانی از خدمات دولت به مردم دانست و بیان کرد: باید اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب در این روزها به مردم و به ویژه نسل جوان روشنگری شود تا زمینه برای تقویت وحدت و یکدلی در بین مردم فراهم آید.

انتهای پیام/ح

افتتاح بیمارستان 120 تختخوابی امام رضا(ع) اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.