دامنه مشارکت مردمی را با شهرداری‌هادر همه عرصه‌ها فراهم کنیم

شهردار نجف آباد گفت: در حوزه درآمدهای پایدار، شیوه‌نامه مشارکت‌ها مشکل شهرداری ‌هاست و در این دوران رکود باید دامنه مشارکت مردمی را در همه عرصه‌ها فراهم کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود منتظری امروز در گردهمایی شهرداران استان اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان در همه عرصه‌های کشاورزی، صنعت و ایثارگری، کارنامه خوبی داشته است و باید بگویم 10 درصد از شهرداری‌های کل کشور در استان اصفهان قرار گرفته‌اند و بعد از تهران، دومین استانی که بیشترین مالیات را به خزانه واریز می‌کند، اصفهان است.

وی با ابراز نگرانی از فقدان نردبان هیدرولیکی در آتش‌نشانی شهرهای میانی ، خاطر نشان کرد: تجهیز نشدن آتش‌نشانی‌ها به نردبان‌های هیدرولیکی در شهرهای میانی مشکل جدی ماست و وزارت کشور که وظیفه تجهیز آتش‌نشانی‌ها را بر عهده  دارد توجه بیشتری به این موضوع ذاشته باشد چرا که بروز حادثه در شهرهای میانی با توجه به نداشتن این امکانات، خطرناک است.

شهردار نجف‌آباد با بیان این که بروکراسی سنگین در اصفهان، حاکم است، مطرح کرد: مسائل تفکیکی با درایت مدیران استانی قابل حل است، کف حقوق شهرداران ما 1.5 میلیون تومان است و تقاضا اصلاح حقوق نه تنها در حقوق شهرداران که کارکنان شهرداری‌ها نیز لازم است.

منتظری در پایان گفت: اساسنامه‌هایی که در قالب ساختار شهرداری‌ها ابلاغ شده است و انتظار داشتیم که فرمانداران و استانداران در ساختارسازمانی شهرداری‌ها حضور داشته باشند و شهرداری‌های استان از این بلاتکلیفی باید نجات پیدا کنند.

 

انتهای پیام/م

 

گردهمایی شهرداران استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.