برانکو: از بازی با گسترش درس عبرت گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از نتیجه‌ای که کسب شد راضی نیستم، اما از بازی با گسترش فولاد درس عبرت گرفتیم.

برانکو: از بازی با گسترش درس عبرت  گرفتیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک - یک پرسپولیس برابر گسترش فولاد تبریز ضمن تسلیت سالگرد حادثه پلاسکو اظهار کرد: قانون همیشگی فوتبال رخ داد که اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنی جریمه می‌شوی و بازی را واگذار می‌کنی. اما خوشبختانه موفق شدیم نتیجه را نجات دهیم. اگر چه از نتیجه راضی نیستم، اما راضی ام که نباختیم و اطمینان دارم که از این بازی‌ها درس عبرت خواهیم گرفت.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که بهتر نبود محرمی در زمین می‌ماند تصریح کرد: او احساس درد در پایش داشت و نمی‌خواستم صبر کنم که مشکلش جدی شود. قطعا اگر مشکلی نداشت او را بیرون نمی‌کشیدم. من مجبور شدم این تغییر را ایجاد کنم و موافقم که از لحاظ فنی نمی‌توانم ایرادی از بازیکنانم بگیرم. در این بازی ۸ موقعیت را خراب کردیم و با سیاه جامگان هم ۷ موقعیت را از دست دادیم. مشکل فصل گذشته در حال رخ دادن است که نمی‌توانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم. اما خوشحالم که حریف را به زانو در می‌آوریم. امیدوارم در بازی‌های بعدی این مشکل حل شود.

او درباره درباره هدردادن موقعیت‌های گل پرسپولیس از سوی مهاجمان این تیم بیان کرد: درباره ضربه نهایی که مهاجمان می‌زنند باید بگویم معمولا مهاجم باید مادرزادی این کار را آموخته باشد. دلمان می‌خواهد موقعیت‌های زیادی کسب کنیم و به گل برسیم. علیپور همچنان آقای گل لیگ برتر است. طبیعی است از او و منشا انتظار دارم موثرتر باشند. درباره شجاعت بازیکنانم باید بگویم گلی که در ثانیه‌های پایانی زدیم نشان از اعتماد به نفس آنهاست.

برانکو درباره گل نزنی‌های منشا و این که آیا امیری در خط حمله حضور پیدا می‌کند یا خیر خاطرنشان کرد: واقعیت این است که از وحید امیری در این پست در 2 سال اخیر استفاده کردیم. او کاندیدای این پست است. اما همواره حول و حوش تیم، اتفاقاتی می‌افتد که مجبوریم تصمیمات دیگری بگیریم.

سرمربی پرسپولیس درباره تغییر ندادن سیستم پرسپولیس تاکید کرد: مقابل نفت تهران و بازی با گسترش، شانس‌های خیلی زیادی به وجود آوردیم. اما این که ضربه‌ها تبدیل به گل نشد مساله دیگری است. همیشه حمله از جناحین خیلی راحت‌تر است که به گل برسیم.

انتهای پیام/

اظهارات برانکو درباره بازی با گسترش فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار