محسن رضایی:

تشكيل ايالت های اقتصادی حلقه‌ی مفقوده‌ مدیریت کشور است

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام راه حل چالش‌های اقتصادی را تشكيل ايالت های اقتصادی با اختيارات كافی و رؤسای غيرجناحی دانست.

تشكيل ايالت هاي اقتصادي حلقه‌ی مفقوده‌ی مدیریت کشور استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود دو مورد از اصلی‌ترین مشکلات اقتصاد کشور را این دانست که بين مديران رده اول كشور در سطح وزرا و رؤسای قوا با مديران ميانی و خرد اجرايی، ارتباط عملياتی و اجرايي ضعيفی وجود دارد و مديران خرد و اجرايی نيز قادر به مشكل گشايی از كار مردم و مراجعان نيستند.

وی در ادامه راه حل این دو چالش مدیریتی را تشكيل ايالت‌های اقتصادی با اختيارات كافی و رؤسای غيرجناحی دانست و گفت این نکته پانزده سال است به همه دولتها گفته شده، ولی به آن عمل نشده است. به طوری که اين ايالت ها با تكيه بر توانايي های محلی در هرمنطقه ، زمينه حضور مردم در توليد و اشتغال را فراهم می كنند.

رضایی در اینستاگرام نوشت:

"حل مشكلات با مديريت توانمند
بين مديران رده اول كشور در سطح وزرا و رؤسای قوا با مديران ميانی و خرد اجرايی، ارتباط عملياتی و اجرايی ضعيفی وجود دارد. مديران خرد و اجرايی نيز قادر به مشكل گشايی از كار مردم و مراجعان نيستند . اين دو چالش مديريتی با سفرهای استانی و همايش های تكراری قابل حل نيست. حلقه مفقوده، تشكيل ايالت های#اقتصادي با اختيارات كافی و رؤسای غيرجناحی است. اين ايالت ها با تكيه بر توانايی های محلی در هرمنطقه ، زمينه حضور مردم در توليد و اشتغال را فراهم می كنند.

در اين روش، از يك طرف، اعمال نظارت از نزديك، مانع بروز فساد مي شود و از طرف ديگر، رقابت اقتصادی بين ايالت ها به توليد، ايجاد اشتغال و پيشرفت كشور سرعت می دهد و درآمد ومعيشت مردم را بهبود می بخشد. اين نكته ای است كه بيش از پانزده سال است به همه دولتها گفته شده، ولی به آن عمل نشده است."

تشكيل ايالت هاي اقتصادي حلقه‌ی مفقوده‌ی مدیریت کشور است

انتهای پیام/

تشكيل ايالت هاي اقتصادي پیشنهاد محسن رضایی برای حل مشکلات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار