ارسال نمونه فرآورده های دامی به آزمایشگاه توسط دامپزشکی خوسف

رئیس شبکه دامپزشکی خوسف گفت:در نه ماهه ابتدایی سال تاکنون،یک هزار و 76 نمونه فرآورده های خام دامی به آزمایشگاه ارسال شده است.

دکتر رضا محمودی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:بیش از هزار نمونه شامل فرآورده های خام دامی،خون،نمونه های مرضی و محصولات نهایی کارخانجات خوراک به منظور بررسی،کنترل،تشخیص و پیشگیری به آزمایشگاه ارسال شده است.
وی افزود:بررسی نمونه ها توسط آزمایشگاه به کنترل بهتر محصولات و فرآورده های خام دامی کمک می کند و آزمایشگاه درتشخیص،درمان و پایش بیماری ها نقش ارزنده و بسیار مهم و تأثیرگذاری دارد.
دکتر رضا محمودی گفت:آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی علاوه بر کمک به تشخیص،در درمان و پایش بیماری ها نیز نقش ارزنده،بسیار مهم و تأثیرگذاری داشته است و به راستی امروزه مدیریت ،درمان و تشخیص بسیاری از بیماری ها و انتخاب روش مناسب درمانی در حوزه دامپزشکی بدون وجود آزمایشگاه امکانپذیر نیست  و در این میان هر عاملی که بتواند بر کارآیی و عملکرد آزمایشگاه بیفزاید،می تواند علاوه بر نقش مؤثر در پیشگیری و درمان بیماری ها بر ارتقاء سطح سلامت دام و محصولات دامی نیز تأثیرگزار باشد
انتهای پیام/غ

نقش مهم آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی در سلامت محصولات دامی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.