دست فروشان باعث اعتراض کسبه بازار تجریش شده اند

عضو شورای شهر تهران گفت: مسائل ایمنی و حضور دست فروشان مهم‌ترین مشکلات بازاریان بازار تجریش است.

دست فروشان باعث اعتراض کسبه بازار تجریش شده اندحسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در بازدید امروز(پنج شنبه) از بازار تجریش درباره مشکلات بازاریان این منطقه اظهار کرد: بازاریان این منطقه از مسائل ایمنی بازار و حضور دست فروشان که در فروش کسبه بازار مشکل ایجاد کرده اند و از رفت و آمد افراد در محدوده بازار تجریش گله‌مند بودند.

وی افزود: کسبه بازار اظهار کردند که چندین بار مسائل و مشکلات مطرح شده است، اما هیچکس رسیدگی به آن نشده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بازار تجریش جزء میراث فرهنگی تهران است، گفت: ما به شهردار منطقه ۱ و اعضای سازمان میراث فرهنگی پیشنهاد داده ایم تا به مشکلات این منطقه رسیدگی کنند، بازار تجریش میراث فرهنگی شهر تهران به عنوان مرکز گردشگری و هویت شهری مورد توجه گردشگران و هموطنان است.

خلیل آبادی با اشاره به اینکه امام زاده صالح (ع) به عنوان میراث فرهنگی ثبت شده است گفت: این محله شامل بازار و مسجد است که در نزدیکی حرم امامزاده صالح (ع)  و دارای اهمیت است.

وی در پاسخ به این سوال که برای جمع آوری دست فروشان منطقه چه برنامه‌ای دارید،گفت: پیشنهاد‌هایی داده شده که یکی از این پیشنهاد‌ها محدود کردن فعالیت دست فروشان به ساعات مشخصی از شب است.

عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد دوم برای فعالیت دست فروشان، اختصاص دادن محوطه‌ای دورتر از بازار تجریش برای ساخت بازار روز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۹ دی ۱۳۹۶
هرچه زودتر باید با نظارت بیشتر مشکلات رفع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۸ دی ۱۳۹۶
دولت نباید از دست فروشان مالیات دریافت کند
آخرین اخبار