روند بهتر بازی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با بازیکنان خوبی که در نیم‌فصل دوم گرفتیم تیم روند بهتری پیدا کرده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی عصر امروز پس از پیروزی 2 بر یک مقابل صنعت نفت، اظهار داشت: خداراشکر که 3 امتیاز را گرفتیم، اما در نیمه اول حد ذوب‌اهن بازی نکردیم، در نیمه دوم نیز با تغییراتی که دادیم بهتر بودیم اما اشتباه های آخر بازی گریبانگیر ما را می‌گیرد و نمی‌دانیم چه کار کنیم، آن‌ها یک موقعیت هم نداشتند و در یک اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم.

وی افزود: باهوش بازی کردیم اما در پایان مسابقه نزدیک بود که همانند دیدار آبادان جریمه شویم، دفاع ما خوب کار کرد و اجازه نداد توپی روی دروازه‌مان بیاید.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به اینکه تیم‌های کمالوند همیشه خوب بازی می‌کرد و امروز هم نمایش خوبی داشتند، عنوان کرد: تیم ما به خودباوری رسیده است که می‌تواند در مسابقات به پیروزی برسد، در نیم‌فصل دوم بازیکنان خوبی گرفتیم و تیم روند بهتری پیدا کرده است اما در نیم‌فصل اول وقتی به نیمکت نگاه می‌کردیم نمی‌دانستیم چه کسی را تعویض کنیم.

وی در مورد جذب دو بازیکن دیگر، گفت: باید دو، سه بازیکن دیگر جذب کنیم، یکی از آن‌ها که ایرانی است فردا می‌آید و یک بازیکن خارجی هم در اسرع وقت اضافه خواهد شد و باشگاه نامه زده است که کارهای او انجام شود.

قلعه‌نویی در مورد اینکه استراحت دادن به اکبر ایمانی و بختیار رحمانی به خاطر حضور در آسیاست یا خیر، عنوان کرد: این حرف‌ها نیست، آن‌ها مصدوم هستند و شاید به بازی بعدی هم نرسند و از تیم پزشکی‌مان تشکر می‌کنم که تلاش می‌کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و برنامه داریم و از حالا 10 بازی حکم دیدار نهایی تا پایان فصل داریم، برای این مسابقه تا فردا خوشحال هستیم و بعد از آن به دیدار به استقلال خوزستان فکر خواهیم کرد؛ انسان به امید زنده است و ما هم باید کار خودمان را انجام دهیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.