نمایندگان جودو کشورمان حریفان خود را در گرند پری تونس شناختند

با انجام آیین قرعه کشی رقابت‌های جودو گرند پری تونس نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

نمایندگان جودو کشورمان حریفان خود را در گرند پری تونس شناختندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، آیین قرعه کشی نخستین گرند پری در سال ۲۰۱۸ در کشور تونس برگزار شد و جودوکاران رقبای خود را شناختند.

بر اساس این گزارش علی قلی پور در جدول ۳۱ نفره وزن منهای ۶۰ کیلوگرم در گام نخست جودوکار کشور اسپانیا را پیش رو دارد و در صورت پیروزی به مصاف برنده فرانسه و تونس خواهد رفت.

در جدول ۳۳ نفره وزن منهای ۶۶ کیلوگرم، علیرضا خجسته پس از استراحت در دور نخست، به مصاف جودوکاری از کشور بلژیک می‌رود و در صورت پیروزی با برنده تونس و مصر مصاف خواهد کرد.

قاسم نوری زاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت، مقابل نماینده کشور ترکیه به میدان خواهد رفت و در صورت پیروزی، برنده پیکار تونس و هلند حریف نوری زاده در دور سوم خواهد بود.

در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو در حضور ۳۰ جودوکار، ابتدا حریفی از کشور برزیل را پیش رو دارد و در صورت پیروزی در گام دوم به مصاف برنده سوئیس و اسلونی خواهد رفت.

در جدول وزن منهای ۸۱ کیلوگرم و در جداب ۲۸ جودوکار، سعید ملایی در گام نخست استراحت دارد و سپس برابر برنده دیدار ترکیه و قزاقستان به میدان خواند رفت.

جواد محجوب نماینده کشورمان در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم، در صورت پیروزی برابر جودوکار کشور مراکش، در دور دوک حریفی از مصر را پیش رو دارد.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت تیم ملی جودو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار