برنامه بازی های بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ مشخص شد

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: برنامه دومین دوره بازی های بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ بوشهر مشخص شد.

برنامه بازی های بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ مشخص شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد نجفی گفت: برنامه رقابت های بین المللی پرشین کاپ از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی اعلام شده که براساس برنامه اعلام شده با حضور چهار تیم و به مدت سه روز برگزار می شود.
وی بیان کرد: دومین دوره مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ بوشهر با حضور تیم های ملی ایران، اسپانیا، اوکراین و آذربایجان از هفتم تا نهم بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.
نجفی ادامه داد: استان بوشهر و باشگاه پارس جنوبی بوشهر در زمین فوتبال ساحلی دهکده گردشگری این بازی ها را میزبانی می کنند.
وی یادآورشد: در روز شنبه هفتم بهمن اسپانیا و اوکراین از ساعت 16 و ایران و آذربایجان از ساعت 17:30 با یکدیگر دیدار می کنند.
نجفی گفت: در بازی های روز دوم نیز اسپانیا و آذربایجان از ساعت 16:00 و ایران و اوکراین از ساعت 17:30 به مصاف هم می روند.
وی افزود: در روز دوشنبه نهم بهمن بعنوان روز پایانی بازی ها نیز اوکراین و آذربایجان از ساعت 16:00 و ایران و اسپانیا از ساعت 17:30 رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.
نخستین دوره بازی های بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ بوشهر سال گذشته با حضور تیم های ایران، ایتالیا، اوکراین و لهستان برگزار شد که با قهرمانی تیم ملی ایران همراه شد.

انتهای پیام/م

مشخص شدن برنامه بازی های بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.