کشف ماهیان خاویاری قاچاق در تنکابن

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف دو قطعه ماهی خاویاری قاچاق به ارزش ۲۷ میلیون ریال و دستگیری متهم خبر داد.

سرهنگ ذبیح الله پهلوانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق منابع ملی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان تنکابن در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به صید ماهی خاویاری کرده، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهم به صید غیرمجاز و محل سکونت این فرد با هماهنگی قضائی و همکاری عوامل یگان حفاظت منایع آبزیان شهرستان منزل این فرد را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ماموران در بازرسی از منزل این فرد موفق شدند، دو قطعه ماهی خاویاری به وزن ۲۷ کیلوگرم و ارزش ریالی ۲۷ میلیون ریال را کشف کردند.

سرهنگ پهلوانی افزود: متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: با توجه به فصل صید ماهیان استخوانی در دریای خزر، ماهیگیران غیر مجاز با ورود به دریا اقدام به صید غیر مجاز می‌کنند که در صورت مشاهده از سوی ماموران یگان حفاظت منابع آبزیان و ماموران انتظامی با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/آ

کشف ماهی خاویار قاچاق در تنکابن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار