سرکوب تجمع اعتراض‌آمیز نگهبانان بزرگترین زندان اروپا در فرانسه

پلیس فرانسه تجمع اعتراض آمیز نگهبانان بزرگترین زندان اروپا در حومه پاریس را در این کشور سرکوب کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی ای پی تی ان، پلیس فرانسه تجمع اعتراض آمیز نگهبانان زندان فلوری مروژیFleury-Merogis بزرگترین زندان اروپا در حومه پاریس را در این کشور سرکوب کرد.

بر این اساس، نگهبانان این زندان در اعتراض به شرایط کاری و وضع دستمزد خود اعتراض کرده بودند. پلیس برای پراکنده کردن تجمع کنندگان از گاز اشک آور استفاده کرد و آنها را مورد ضرب و جرح قرار داد.

یکی از معترضان در این باره گفت:امروز ما می خواهیم که نارضایتی خود را از رفتارها و همچنین وضع حقوق ها و نبود امنیت شغلی خود نشان دهیم. ما خواهان منابع مالی بیشتر برای کار در شرایط بهتر هستیم.

فرد دیگری گفت:ما رفتار آنها(نیروهای پلیس) را درک می کنیم. مشکلی نیست. آنها همانند ما دستورات را اجرا می کنند اما آنها ما را کتک می زنند و به طرف ما گاز اشک آور شلیک می کنند.

یکی دیگر از معترضان گفت: ما چگونه می توانیم به وضع موجود واکنش نشان دهیم؟ آنها ژاندارم ها را برای مقابله با ما و کتک زدن ما اعزام کرده اند. این در حالیست که ما هنوز به وظیفه خود در زندان متعهد هستیم و آن را انجام می دهیم. این وضع غیرقابل پذیرش است.

انتهای پیام/

پلیس فرانسه تظاهرکنندگان معترض را سرکوب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار