متقاضیان راه اندازی کسب و کار در سامانه کارا ثبت نام کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از راه اندازی سامانه کارا به منظور اجرای دو طرح اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی در استان خبر داد.

متقاضیان راه اندازی کسب و کار در سامانه کارا ثبت نام کنندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اولویت در طرح سرمایه گذاری در مناطق روستایی است، گفت: کلیه کارآفرینان، کارفرمایان و سرمایه گذاران استان که متقاضی راه اندازی کسب و کار هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه www.Kara.mcls.gov.ir طرح خود را به صورت الکترونیک ثبت کنند.

وی با بیان اینکه ۸۷۰ میلیارد تومان برای اشتغال فراگیر و ۱۷۶ میلیارد تومان در مرحله اول برای اشتغال روستایی استان اختصاص یافته، افزود: دستورالعمل‌های لازم در خصوص سامانه کارا به فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی دراستان کرمانشاه ابلاغ شده و امید است در راستای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری در استان گام‌های مؤثری برداشته شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سود تسهیلات اشتغال روستایی را ۴ تا ۱۰ درصد عنوان کرد و گفت: در اشتغال فراگیر نیز پس از بهره برداری از طرح و تثبیت اشتغال ۲ تا ۸ درصد یارانه تعلق میگیرد.

انتهای پیام/ز


 

راه اندازی سامانه کارا  در  استان کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار