هوشیاری جوانان در خصوص فریب دشمنان

فرماندار نهاوند گفت:جوانان باید هوشیاری در برابر فتنه جدید دشمن داشته باشند و قدر لحظات جوانی خود را ببینند.

هوشیاری جوانان در خصوص فتنه جدید دشمنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کریم حمیدوند،فرماندار نهاوند  در یادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان نهاوند اظهار داشت: توطئه‌ها و فتنه‌های بسیاری از اوایل انقلاب علیه ایران از سوی دشمنان بود که با به شهادت رسیدن جمعی از جوانان این سرزمین و رهبری‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری این فتنه‌ها سرکوب شدند.

وی با بیان اینکه خون جوانان شهید نباید پایمال شود و باید برای آنها ارزش قائل شد و از آن پاسداری کرد، افزود: در همین خصوص طی دو سال اخیر با توجه ویژه استاندار همدان 2 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی گلزار‌ها و ساخت المان شهدای نهاوند اختصاص یافته که این از جمله اقدامات قابل توجهی بود که در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: این 2 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی گلزارهای شهدا در روستاها و شهرهای شهرستان و ساخت المان شهدای گمنام تپه ابوذر و ساخت المان شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه سال‌ها از شهادت این گروه انقلابی گذشته بود اما برای این شهدا المانی ساخته نشده بود که خوشبختانه طی دو سال اخیر با اعتبارات خوبی که در این خصوص تخصیص یافت ساخت المان این شهدا در دست اقدام قرار گرفت.

حمیدوند تصریح کرد: در سال95 و 96 بیش از 20 میلیارد ریال در مولفه های ایثار و شهادت در شهرستان هزینه شده است.

فرماندار نهاوند گفت: پنج شهید گمنام والا مقام نیز در تپه توریستی و تفریحی ابوذر به خاک سپرده شده‌اند که اعتبارات لازم برای ساخت المان این شهدا تخصیص پیدا کرد و خوشبختانه یک المان شکیل و زیبا برای این شهیدان در این مکان احداث شد.

وی در پایان خطاب به جوانان با تأکید بر هوشیاری در برابر فتنه جدید دشمن گفت: قدر لحظات جوانی خود را ببینند و سعی کنند از ابزارهایی چون فضای مجازی که دشمن از آن بهره می‌گیرد، در راستای صحیح و درست استفاده کنند.

انتهای پیام/خ

جوانان باید هوشیار باشند و فریب دشمن را نخورند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.