اقبال واحدی در قم مطرح کرد:

شهید واحدی به ضرب گلوله بختیار به شهادت رسید

این مجری تلویزیون گفت:شهید عبدالحسین واحدی در برابر تیمور بختیار که تیمسار زمان شاه بود، ایستاد و به ضرب گلوله وی به شهادت رسید.

 شهید واحدی به دست بختیار به شهادت رسیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛اقبال واحدی، مجری تلویزیون در مراسم بزرگداشت شهید نواب صفوی که در حسینیه امام حسن عسکری(ع) قم برگزار شد، با اشاره به دلیل ماندگار شدن شهید نواب صفوی و یارانش اظهار کرد: دلیل ماندگار شدن این شهدا، هیئتی بودن است و آن‌ها در حسینیه‌ها بزرگ شدند و هیئتی بودن یک افتخار است.

وی ادامه داد: تمام کسانی که در دوران طاغوت انقلابی بودند، هیئتی بودند و جبهه‌ها را هم بچه‌های هیئتی چرخاندند.

برادرزاده شهیدان واحدی افزود: پدرم در سال 1305 مجله دعوت اسلامی را با شعار امر به معروف و نهی از منکر در کرمانشاه چاپ کرد، او سه جلد از کتاب الغدیر را ترجمه کرد و شهید سید عبدالحسین واحدی در چنین خانواده ای بزرگ شد.

اقبال واحدی با اشاره به ویژگی‌های شهید سید عبدالحسین واحدی،عموی خود اظهار کرد: این شهید در برابر تیمور بختیار که یک تیمسار زمان شاه بود، ایستاد و بختیار با دست خود شهید واحدی را به شهادت رساند.

وی در پای خاطرنشان کرد: زمانی که جنبش فدائیان اسلام شکل گرفت، کسی فکر نمی‌کرد که روزی انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی برسد، اما با این وجود اعضای این جنبش چارت تشکیلاتی برای خودشان نوشتند و چارچوب حکومت خود را مشخص کردند.

انتهای پیام/ش

اقبال واحدی در مراسم  سالگرد شهید نواب صفوی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار