درویش: کل دنیا به دایی احترام می‌گذارند، اما عده‌ای از همزبان هایش به او توهین کردند

مدیرعامل باشگاه سایپا تهران گفت: تمام دنیا علی دایی را به عنوان چهره‌ای موجه ستایش می‌کنند و زشت است که عده‌ای از همزبان هایش به او توهین کنند.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برتری تیم فوتبال سایپا مقابل تراکتورسازی در هفته بیستم لیگ برتر بیان کرد: بازیکنان ما بازی خوبی مقابل تراکتورسازی انجام دادند و برای کسب 3 امتیاز این بازی تلاش زیادی داشتند. خدا را شاکرم که زحمات علی دایی، کادرفنی و بازیکنان در این بازی به ثمر نشست اما بازهم متاسفانه در این بازی شاهد اشتباهات داوری علیه سایپا بودیم که می توانست به قیمت از دست رفتن برتری ما تمام شود. داور بدون دلیل حرکت علی قلی زاده که پشت محوطه جریمه انجام شد پنالتی تشخیص داد و شانس آوردیم که حامد فلاح زاده ضربه محمد ایران پوریان را مهار کرد.

او ادامه داد: کارشناس های داوری اعلام کردند اگر آن صحنه خطا هم بود به هیچ وجه پنالتی نبود اما متاسفانه اشتباهات داوری دست از سر تیم ما برنمی دارد.

درویش درباره اهانت هواداران تراکتورسازی به علی دایی گفت: تماشاگران تبریزی، انسان های خوب و فهیمی هستند اما برخی افراد با نفوذ بین آن ها فضای ورزشگاه یادگار امام را خراب کرده و اهانت می کنند. سال گذشته هم که با سایپا به تبریز رفتیم شاهد بودیم به دروازه بان ما از دقیقه یک تا 90 فحاشی های رکیکی شد که این موضوع به هیچ وجه در شان یک انسان نیست. امسال هم این اتفاق تکرار شد و برخی تماشاگرنماها با نفوذ بین مردم با غیرت تبریز چهره آن ها را خراب کردند.

مدیرعامل باشگاه سایپا خاطرنشان کرد: کاری به رنگ لباس و جایگاه تیم ها نداریم. زمانیکه تمام دنیا علی دایی را به عنوان یک چهره موجه ستایش می کنند بسیار زشت است که در مملکت خودمان عده ای که همزبان علی دایی هم هستند این چنین به او فحاشی کنند و شان و منزلت یک ایرانی پرافتخار را پایین آورند.

او درباره شکایت باشگاه سایپا از تراکتورسازی به کمیته انضباطی تصریح کرد: فردا (شنبه) نامه ای را درباره اهانت هایی که به علی دایی انجام شد به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال می کنیم تا مشخص شود چرا این اقدام صورت گرفته است. شاید اصلا این افراد ارتباطی به تراکتورسازی نداشته باشند و می خواهند چهره این تیم مردمی و اهالی با فرهنگ آذربایجان را خراب کنند.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل سایپا درباره حواشی دیدار با تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تهران
۱۴:۳۸ ۲۹ دی ۱۳۹۶
تو ورزشگاه آزادی سالهاست که به ترکا توهین میشه
عجب
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۹ دی ۱۳۹۶
انشالله تیم ملی ایران پیروز میشود
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۹ دی ۱۳۹۶
من پرسپولیسیم .