امام جمعه شاهین دژ ؛

درگذشت جان باختگان سانچی کمتر از شهادت نیست

امام جمعه شاهین دژ گفت:حادثه نفتکش سانچی قلوب اقشار مختلف مردم ایران اسلامی را جریحه‌دار کرد و جان‌ باختگان سانچی ، شهدای خدمت به ملت ایران هستند. 

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛  حجت الاسلام فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ در مراسم گرامیداشت جان باختگان کشتی سانچی که در مسجد فضه خاتون و با حضور مسولین و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد، با تسلیت در گذشت 32 تن از دریانوردان در حادثه ناگوار کشتی سانچی در آب های چین اظهار داشت: این حادثه ناگوار دل مردم ایران اسلامی را به درد آورد و مایه اندوه و نگرانی همگان شد.

وی با بیان اینکه وقوع این حادثه در سواحل شرقی چین سبب درگذشت شهادت گونه تمامی خدمه و پرسنل زحمتکش کشتی سانچی شد ،کرد: این حادثه قلوب اقشار مختلف مردم ایران اسلامی را جریحه‌دار کرد و جان‌ باختگان سانچی ، شهدای خدمت به ملت ایران هستند. 
حجت الاسلام فصیح نیا افزود: 32نفر از عزیزان مان در راه خدمت به مردم ایران جان خود را تقدیم نمودند و همه ملت ایران قدردان زحمات و تلاش های این عزیزان هستند.

وی گفت:انقلاب  اسلامی حاصل خون هزاران شهیدی است که در راه وطن جان خود را تقدیم نمودند و این شهیدان سرافراز در راه میهن خود در نقاط دور جغرافیایی ندای حق را لبیک گفتند وبه مقام شهادت نایل آمدند.

حجت الاسلام فصیح نیا امام جمعه و عباسی فرماندار شهرستان شاهین دژ همچنین با حضور در منزل شهید محمد کاووسی افسر یکم تدارکات  ،ضمن ابراز همدردی با خانواده ایشان  دیدار کردند.

انتهای پیام/م

مراسم یادبود جان باختگان نفتکش سانچی در شاهین دژ

برچسب ها: حوادث ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.