هزینه ۱۶ میلیاردی رقیب استقلال برای جذب ستاره مراکش

باشگاه الهلال عربستان در آستانه توافق با هافبک تیم ملی مراکش قرار گرفته است.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالیکه هروه رنار، سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش در روزهای اخیر با حضور اشرف بن شرقی، هافبک تهاجمی 23 ساله این تیم و باشگاه وداد کازابلانکا در الهلال عربستان مخالفت کرده بود و به همین دلیل پروژه انتقال این بازیکن به جمع رئیس های عربستان منتفی به نظر می رسید اما روزنامه الریاض عربستان از توافق رسمی بن شرقی با الهلال برای امضاء قراردادی 2 سال و نیمه خبر داد.

طبق اعلام این روزنامه الهلال قرار است برای قطعی شدن این انتقال در کنار پرداخت مبلغ یک میلیون و 250 هزار دلار به تیم وداد برای صدور رضایت نامه به این بازیکن هم 2 میلیون و 700 هزار دلار پرداخت کند.

در واقع انتقال بن شرقی حدود 16 میلیارد تومان برای رئیس ها هزینه دارد اما با توجه به درخواست رامون دیاز، سرمربی الهلال مسئولان این باشگاه تمام تلاش خود را برای جلب نظر هافبک مراکشی و باشگاه وداد کازابلانکا به کار گرفته اند.

الهلال در گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تیم های استقلال تهران، الریان قطر و برنده دیدار العین امارات و ملکیه بحرین هم گروه است و کادرفنی آن قصد دارد با تقویت این تیم مانند دوره قبلی این رقابت ها که به عنوان نایب قهرمانی رسیدند حضور قدرتمندانه ای داشته باشند.

بن شرقی جزء بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی مراکش در جام جهانی 2018 هم محسوب می شود.

انتهای پیام/

هافبک حریف تیم ملی ایران در آستانه توافق با رقیب استقلال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.