امام جمعه کرمان؛

دشمن از ابزار جنگ نرم برای ضربه به مردم و انقلاب استفاده می کند

امام جمعه کرمان گفت: ناامید کردن مردم و استفاده از ابزارهای فرهنگی، نابود کردن اعتقادات با اشاعه دروغ و مانع تراشی برای حل مشکلات مردم از نقشه های شوم دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمان ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: اکنون مدت هاست که دشمن به این نتیجه رسیده، با جنگ سخت نمی تواند بر ملت ایران پیروز شود، پس برای از پای درآوردن مردم و انقلاب از ابزار جنگ نرم استفاده می کند.

وی، ناامید کردن مردم و استفاده از ابزارهای فرهنگی، نابود کردن اعتقادات و ایمان مردم با اشاعه شایعات بسیار زیاد و دروغ و مانع تراشی برای حل مشکلات مردم را از نقشه های شوم دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.
خطیب جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر رفع مشکلات معیشتی مردم، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی حل مشکلات بیکاری، اشتغال و رفع خلاء های داخلی را مورد تاکید قرار داده اند که برای انجام اینکار همه باید با همراهی و هم افزایی در راستای رفع کاستی های احتمالی اقدام کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی به حوادث ماه بهمن اشاره و تصریح کرد: اشغال نظامی فرودگاه مهرآباد به دستور بختیار به منظور جلوگیری از ورود امام خمینی (ره) یکی از حوادث بهمن ماه بود.

وی با اعلام اینکه ابتدا بختیار از مبارزان با شاه بود، یادآور شد: اما کم کم آنقدر حمایت و پستی خود را به پیش برد تا سرانجام نخست وزیری را از شاه گرفت .
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: بختیار اگر چه آن روز، فرودگاه را بر روی امام (ره) بست اما به فضل خداوند این حرکت نیز خنثی شد و امام آمدند و انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید و تاکنون افتخارات بسیار زیادی را کسب کرده است.

امام جمعه کرمان در ادامه یاد جانباختگان کشتی نفتکش سانچی را گرامی داشت و ضمن تسلیت به خانواده های آنها افزود: این افراد در آتش پرحرارت این دنیا سوختند تا خود را از آتش آخرت رهایی بخشند.
وی با اشاره به روز غزه نیز تصریح کرد: اسرائیل منحوس و رژیم صهیونیستی به مانند غده سرطانی است که به وسیله استکبار جهانی در سرزمین اسلامی گذاشته شده و مسلمانان را قتل عام می کند.
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی، وسعت نوار غزه را 40 در 10 کیلومتر عنوان کرد و یادآور شد: این منطقه با تحت پوشش قرار دادن، یک میلیون و 700 هزار مسلمان از تراکم جمعیت بسیار بالایی برخوردار است.

 وی بیان داشت:  متأسفانه هر روز مسمانان نوار غزه با تهدید و آتش روبرو می شوند.
خطیب جمعه کرمان به نامه رئیس دفتر سیاسی گروه حماس به رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این نامه نشان دهنده آن است که در دنیای امروز تنها کسی که صادقانه از جبهه مقاومت حراست می کند ایران اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به روز ولادت حضرت زینب (س) نیز اشاره کرد و ضمن گرامیداشت روز پرستار و بهورز، این روز را به آنان تبریک گفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه هوای پاک برای همه موجودات زنده امری ضروری و حیاتی است، تصریح کرد: وظیفه الهی ماست که به فعالان محیط زیست کمک کرده و ازنعمت های الهی حراست کنیم.
انتهای پیام/ب

خطبه های نمازجمعه کرمان در 29 دی 96

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار