امام جمعه بروجرد:

بخشی از مشکلات کشور به دلیل بی انگیزگی مدیران است

امام جمعه بروجرد گفت: مردم از بیکاری، رکود و بیکاری رنج می‌برند که بخشی از این مشکلات به دلیل تحریم‌های دشمن است، اما بخشی دیگر از آن‌ها به دلیل سو مدیریت و بی انگیزگی مدیران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بروجرد گفت: مشکلات اقتصادی مردم یک واقعیت است و امروز مردم از بیکاری، رکود و بیکاری رنج می‌برند که بخشی از این مشکلات به دلیل تحریم‌های دشمن است که هدف دشمن از تحریم‌ها وارد کردن فشار به مردم است، اما بخشی دیگر از مشکلات به دلیل سومدیریت و بی انگیزگی مدیران است.

وی اضافه کرد: نباید اجازه داد در جامعه زخمی ایجاد شود و اگر ایجاد شد برای ترمیم آن باید تلاش کرد و اجازه نداد که دشمن از این زخم‌ها و مشکلات سواستفاده کند.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: امروز مسئولان باید برای حل مشکلات تلاش، کنند و با تمرکز بر مشکلات در جهت حل آن‌ها همت کنند و از حاشیه سازی دوری کنند.

به گفته وی امروز مهمترین نیاز کشور، مهار تورم لگام گسیخته، مقابله با رکود، جلوگیری از واردات بی رویه و حمایت از تولید داخلی است.

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: حل مشکل مجوز‌های غیرقانونی به موسسات مالی و اعتباری ضروری است و برگرداندن این سپرده‌ها یکی از مطالبات است.

وی با اشاره به فضای مجازی بیان کرد: مدیریت و نظارت بر فضای مجازی بسیار ضروری است چرا که غفلت از آن امنیت را به مخاطره می‌اندازد.

خطیب جمعه بروجرد اظهار داشت: فضای مجازی علاوه بر فرصت‌هایی که دارد، یک تهدید بزرگ و نگران کننده است و نباید فضای مجازی رها باشد که دشمن بتواند از این فرصت استفاده کند.

به گفته وی برخورداری از یک شبکه ملی اطلاعات سالم مطالبه مردم است که در این صورت دیگر نیازی به استفاده از شبکه‌های بیگانه نیست.

وی خاطر نشان کرد: استفاده بهینه از فضای مجازی بسیار ضروری است و در این دوره‌ای که مردم با مشکلات عدیده‌ای همراه هستند نیاز است مسئولان با همکاری درجهت رفع مشکلات تلاش کنند و از مطرح کردن مباحث غیر ضروری دوری کنند چرا که مطرح کردن مباحث غیر ضروری خدمت به مردم نیست.

خطیب جمعه بروجرد در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: پیغمبر (ص) معصوم است و قابل نقد نیست و مسئولان باید توجه داسته باشند که دو پهلو صحبت نکنند که با برخی از سخنان جامعه دچار التهاب نشود چرا که چهارده معصوم خط قرمز ما هستند.

حجت الاسلام ترابی در بخش دیگری با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) افزود: پنجم جمادی الاولی سالروز ولادت حضرت زینب (س) است که به عنوان روز پرستار نامگذاری شده، این بانوی بزرگ الگوی صبر و مقاومت است و حماسه کربلا و عاشور را به زیباترین شکل برای نجات بشریت بیان کرد.

وی بیان کرد: حضرت زینب (س) علاوه بر داشتن کمالات بسیار، به واسطه قافله ساری کاروان نینوا و پرستاری از بیماران روز ولادت این بانوی بزرگ به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به حادثه نفتکش سانتچی گفت: در پی این حادثه ۳۰ نفر از هموطنان مان جان خود را از دست دادند و این افراد در راه خدمت به ملت جان باختند.

به گفته وی عملیات امداد و نجات در این راستا موثر نبود و پس از ۹ روز ملت ایران عزادار شد و ملت ایران و مسئولان با خانواده‌های این جانباختگان ابراز همدردی کردند و در این میان دشمن تلاش، می‌کرد با شایعه پراکنی سو استفاده کند.

انتهای پیام/م

بخشی از مشکلات کشور به دلیل بی انگیزگی مدیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار