معاون توسعه و پشتیبانی آموزش‌وپرورش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

گشایش در روند پرداخت معوقات فرهنگیان/ شروع واریزها از این هفته کلید می‌خورد

اللهیار با اشاره به تسویه حساب بدهی‌های آموزش و پروش از تسهیل در پرداخت معوقات فرهنگیان طی این هفته خبر داد.

گشایش در روند پرداخت معوقات فرهنگیان/ شروع واریزها از این هفته کلید می‌خوردعلی اللهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پرداخت معوقات فرهنگیان اظهار کرد: با توجه به اینکه تخصیص اعتباراتی که داشتیم و از طریق خزانه اقدام شده است بدهی‌های اول سال را تسویه کردیم و مشکل پرداخت به فرهنگیان برطرف خواهد شد.

 وی ادامه داد: با توجه به تسویه حساب بدهی‌های آموزش و پرورش به خزانه از هفته بعد روند پرداخت‌ها افزایش خواهد یافت و تا کنون هم کندی کار به دلیل بدهی‌ها بوده است.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به میزان بدهی‌ها اشاره کرد و گفت: 70 میلیارد معوقات خرید خدمات آموزشی، 30 میلیارد فوق‌العاده شغلی معلمان خارج از مدارس کشور، 76 میلیارد معوقات سه ماههحق‌التدریس  آزاد و معوقات چند ماه از اضافه‌کاری اداری برای پرداخت آماده می‌شود.

 اللهیار در  مورد هزینه مدارس خارج از کشور و معوقات آن تصریح کرد: برای این مدارس فقط حقوق معلمان جزو هزینه‌های ما بوده است و هزینه دیگری را برای این مدارس تحت پوشش نداریم.

 انتهای پیام/

آخرین وضع از پرداخت‌های معوقات فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۰۷:۲۶ ۳۰ دی ۱۳۹۶
باسلام
پس معوقات دوماهه سال قبل فرهنگیان شاغل چی؟؟؟؟
آخرین اخبار