پرستاران قشر زحمتکش و تلاشگر جامعه هستند

حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه آبدانان گفت: پرستاران جامعه با الگو پذیری از حضرت زینب (س) در جهت پرستاری مناسب از بیماران اهتمام ویژه داشته باشند.

پرستاران قشر زحمتکش و تلاشگر جامعه هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛  حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه آبدانان در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر آبدانان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار،با بیان اینکه پرستاران قشر زحمتکش و تلاشگر جامعه هستند، اظهار کرد: پرستاران جامعه با الگو پذیری از حضرت زینب (س) در جهت پرستاری مناسب از بیماران اهتمام ویژه داشته باشند.

 

 امام جمعه آبدانان در بخش دیگری از سخنانش به انتصاب دکتر همتی به ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره کرد و خواستار توجه و رفع مشکلات شهرستان در حوزه بهداشت و درمان شد.

وی با اشاره به خشکسالی های چندسال اخیر در کشور و استان و دغدغه مسوولان برای تامین آب شرب مردم، از مردم خواست تا با رعایت الگوی مصرف، در مصرف آب شرب صرفه جویی کنند.

خطیب جمعه آبدانان در ادامه با بیان اینکه در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم، گفت: عمق بخشی به انتقال معارف انقلاب اسلامی به جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب باید در اولویت برنامه های دهه مبارک فجر قرار گیرد.

وی با اشاره به عدم بهره مند شدن شهرستان آبدانان از افزایش حقوق 25 درصد مناطق جنگی، ضمن بیان رشادت های مردم این منطقه در دوران دفلع مقدس، گفت: همه مسوولان شهرستانی و استانی در حال پیگیری هستند و از مسوول ستادکل نیروهای مسلح نیز انتظار داریم در این خصوص تجدید نظر کنند اما مردم در فضای مجازی نباید شایعه پراکنی کنند.

وی در پایان با اشاره به 29 دی ماه روز هوای پاک، خواستار فرهنگ سازی و توجه به منابع طبیعی و محیط زیست شد.

 

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه آبدانان

برچسب ها: نماز جمعه ، خشک سالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.