سید حسن نصرالله: تجارت مواد مخدر حرام است حتی اگر آن را به صهیونیست‌ها بفروشیم/حزب‌الله اجازه نمی‌دهد لبنان دوباره جولانگاه اسراییل شود

دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت سالگرد شهدای القنیطره در مجتمع المجتبی (ع) سخنرانی کرد.

سید حسن نصرالله: تجارت مواد مخدر حرام است حتی اگر آن را به صهیونیست‌ها بفروشیم/حزب‌الله اجازه نمی‌دهد لبنان دوباره جولانگاه اسراییل شودبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن نصر الله -- دبیر کل حزب الله لبنان -- به مناسبت چهلم حاج فایز مغنیه، پدر عماد مغنیه از فرماندهان حزب الله و سالگرد شهدای القنیطره امروز جمعه در مجتمع المجتبی(ع) سخنرانی خود را آغاز کرد.

وی گفت: اگر شهدا نبودند در لبنان امنیت وجود نداشت. هنگامی که از شکست آمریکا و پیروزی مردم منطقه در مواجهه با تهدیدات سخن می‌گوییم، باید شهدا، فداکاران و مجروحین و رزمندگان را یاد کنیم.

 دبیرکل حزب الله گفت ویژگی اصلی حاج ابوعماد مغنیه و خانواده او این بود که همه فرزندان خود را در راه خدا تقدیم کرد و این ویژگی مهمی است. 

سید حسن نصرالله افزود: دولت آمریکا گفته است کمیته حقیقت‌یابی را برای شناسایی ارتباط حزب الله لبنان با تجارت موادمخدر تشکیل داده است. من در اینجا صریحا به شما می گویم که این یک افتراست و ما ارتباط با موادمخدر را به هر شکلی و برای هر کس حتی صهیونیست‌ها حرام می‌دانیم.

وی تاکید کرد: حزب الله حتی تجارت حلال هم انجام نمی‌دهد چه برسد به تجارت حرام؛ حزب الله هیچ پولی برای تجارت و سرمایه‌گذاری ندارد. حزب الله هیچ شریک تجاری و هیچ فعالیت تجاری در هیچ کشوری ندارد و به هیچ شرکتی هم اجازه چنین کاری نداده است.

دبیر کل حزب الله تصریح کرد: هدف آمریکا از اتهام‌زنی به حزب‌الله مخدوش کردن چهره مقاومت است. آنها پس از شکست‌های فراوان اکنون می‌خواهند یک چهره مجرم و جنایتکار از حزب‌الله به دنیا نشان دهند. وزارت دادگستری آمریکا باید موضوع تجارت مواد مخدر را ابتدا از کشور خود و کارتل‌های قاچاق مواد مخدر شروع کند.

سید حسن نصرالله افزود: حزب الله ضد سینما، تلویزیون و اینترنت نیست اما حاضر نیستیم محصولات فرهنگی صهیونیست‌ها یا حامیان آمریکایی آنها در لبنان نمایش داده شود.

وی تصریح کرد: انفجار تروریستی اخیر که یکی از اعضای حماس را در جنوب لبنان هدف قرار داد از نظر ما کار اسرائیل بود اما همچنان تا بررسی کامل پرونده صبر می‌کنیم و در صورت اثبات انتظار برخورد داریم.

دبیر کل حزب الله تاکید کرد ما اجازه نمی دهیم لبنان دوباره جولانگاه اقدامات تروریستی اسرائیل شود. انفجار اخیر در صیدا می تواند یک آغاز خطرناک باشد و نباید از آن چشم‌پوشی کرد.

سید حسن نصرالله گفت: متاسفانه اکنون در لبنان یک فضای تهمت‌زنی ایجاد شده است و برخی می‌خواهند انتخابات را به تعویق بیندازند. در لبنان هیچ اقلیتی نباید شرایطش را به دیگران تحمیل کند و در مقابل هیچ کس هم نباید به حاشیه رانده شود.

وی افزود: وزیر خارجه آمریکا دیروز گفت نیروهای آمریکایی در سوریه باقی خواهند ماند. این دورویی آمریکا را نشان می‌دهد که پیش‌تر می گفتند فقط برای مبارزه با داعش به این کشور آمده‌اند. از نظر ما، داعش را آمریکایی‌ها به وجود آوردند تا پس از رانده شدن از عراق دوباره راهی برای بازگشت به عراق و منطقه پیدا کنند. امروز هم به بهانه داعش می‌خواهند در سوریه بمانند. اگر شما (آمریکا) واقعا نگران این هستید که داعش باز نگردد از همپیمانان خود بخواهید که به تروریست‌های داعش کمک نکنند. مردم عراق و سوریه نیازی به آمریکا ندارند. آنها خودشان می‌توانند از بازگشت داعش جلوگیری کنند.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: ما چیزی به نام تروریسم اسلامی نداریم. ترامپ عمدا از اصطلاح تروریسم اسلامی استفاده می کند تا اسلام را بدنام و چهره آن را مخدوش کند.آیا ما هم باید به عنوان مثال اقدامات آمریکا در ژاپن را به تروریسم مسیحی نسبت دهیم؟! اما ترامپ اصرار دارد که اسلام و پیامبر اسلام را تروریست معرفی کند.ترامپ هر روز به یک کشور و یک نژاد توهین می کند. این قلدری و نژادپرستی آمریکا را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی حقیقت طلب
۰۹:۴۳ ۳۰ دی ۱۳۹۶
با عرض ادب احترام خدمت دبیر کل حذب الله لبنان
هیچ گاه این تهمتها به حذب الله نمی چسبد حذب الله یعنی مجاهدت ، یعنی ایثار ، یعنی جهاد و قیام برای خدا ، یعنی آزادگی ، آیا می شود پاکان و آزادگانی که با جان و مال خود در راه خدا برای نابودی شیاطین گام بر می دارند چنین تهمت سنگینی زد ، کشوری که خود عامل کشتار ، توطئه ، فتنه و... باشد بیاید با ایجاد جنگ روانی بخواهد در اذهان عمومی فضایی ضد حذب الله ایجاد کند ، مهم اعمال شماست نباید فریب حرفها و بازیهای آنان را بخورید به راهتان به مکتبتان ایمان بدارید ، باید تفکر و تدبیر بیشتری در اعمالتان داشته باشید ، محور مقاومت با ایمان و انسجام و قدرت بیشتر به راه خود ادامه دهد ، مهم تیز بینی و خواندن بازی دشمن است دوست داشتیم در صحنه دوش به دوش هم باشیم ، اتحاد و ایمان رمز پیروزی است ،، آزادی بیت المقدس نزدیک است . به امید خداوند شیاطین به زودی نابود خواهند گشت
Germany
ناشناس
۰۸:۱۷ ۳۰ دی ۱۳۹۶
درود بر سید نصرالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۹ دی ۱۳۹۶
مرگ بر شیطان بزرگ = آمریکا.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۲:۱۸ ۲۹ دی ۱۳۹۶
خدایا ظهور امام زمان را فراهم کن.یا صاحب الزمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۹ دی ۱۳۹۶
مرگبر اسرائیل وامریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۹ دی ۱۳۹۶
درود بر سید حسن نصرالله .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۹ دی ۱۳۹۶
انشالله السعود واسرائیل نابود بشن .مرگ برالسعود واسرائیل .
درود بر سید حسن نصرالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۹ دی ۱۳۹۶
درود بر سید حسن نصر الله -- دبیر کل حزب الله لبنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۹ دی ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل .
آخرین اخبار