امام جمعه الیگودرز:

علما نباید در برابر زیر سوال بردن عصمت پیامبر وائمه اطهار (ع) سکوت کنند

امام جمعه الیگودرزگفت:جای تاسف که علما در مقابل سخنان افرادی که بیان نمودندمذاکره راحاصل قیام امام حسین(ع)دانسته، صلح امام حسن(ع)رازیرسوال می‌برندوبرای امام رضا(ع)حریم قائل نیستندسکوت می‌نمایندوهم اکنون نیزبدنبال بی حرمتی‌های خودعصمت رسول اکرم وائمه اطهار(ع)رازیرسوال می‌برند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب (س) وروز پرستارگفت: متاسفانه یکی از مسئولین در صحبت‌های اخیرخود رسول اکرم و ائمه اطهار (ع) را زیر سوال برده است که بایداز وی این سوال پرسیده شود که چرا باید کسانی که دارای تریبون ومسئولیت در کشور هستند اختیار زبان را ازدست داده و چنین توهین‌هایی را بیان کنند؟!

وی بیان کرد: متاسفانه امروز برخی از افراد از کسانیکه حقیقت ایمان و پیامبر اکرم (ص) را درک نکرده اند الگو برداری می‌کنند و وظیه علما و محافظان دین بلافاصله جواب چنین توهین‌هایی رابدهند.

حجت الاسلام ارزنده اظهار داشت: جای تاسف که علما در مقابل سخنان افرادی که بیان نمودند مذاکره را حاصل قیام امام حسین (ع) دانسته، صلح امام حسن (ع) را زیر سوال می‌برند و برای امام رضا (ع) حریم قائل نیستند سکوت می‌نمایند وهم اکنون نیز بدنبال بی حرمتی‌های خود عصمت رسول اکرم و ائمه اطهار (ع) را زیر سوال می‌برند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در اغتشاشات چند هفته گذشته اشاره کرد وبیان نمود: عده‌ای بیش از ۵۵ مرتبه بزرگترین توهین‌ها را به منتقدان خودنسبت داده اند وهم اکنون صحبت از انتقاد از رسول اکرم ائمه اطهار (ع) می‌کنند ودر تریبون‌هایی که انعکاس بین المللی داشته این جملات را بیان می‌کنند.

امام جمعه الیگودرز به کمبود نزولات آسمانی در شهرستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه امسال میزان طبق گزارش هواشناسی میزان بارش‌ها حدود ۲۵ میلی متر بوده در حالیکه در سال قبل میزان بارش‌ها ۱۷۸ میلی متر گزارش شده است که نشان از خطر خشکسالی که مسئولین باید از کشت محصولاتی که نیاز به آب فراوان داشته جلوگیری کنند و مردم نیز باید در مصرف آب صرفه جویی نمایند.

انتهای پیام/م

علما نباید سکوت کنند در برابر زیر سوال بردن عصمت پیامبر وائمه اطهار (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.