آتش سوزی هایپر مارکت اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حریق یکی از مغازه‌های هایپرمارکت اصفهان اطفاء شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد شریعتی با اشاره به اینکه حریق یکی از مغازههای هایپرمارکت اصفهان ساعت 16 و 27 دقیقه امروز به مرکز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد، اظهار کرد: این حریق در هایپرمارکت خیایان ملک جنوبی اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امدادی از ایستگاه‌های 4، 5، 9 و 17 به محل این حادثه اضافه کرد: پس از رسیدن اکیپ اعزامی به محل شاهد حریق در طبقه همکف ساختمانی 5 طبقه که همکف آن با کاربری هایپر مارکت مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود و هر لحظه احتمال سرایت و رسیدن شعله به طبقه‌های بالا ساختمان بود که با عکس‌العمل سریع اکیپ عملیاتی حاضر در محل توانستند حریق را اطفاء و از سرایت به سایر نقاط جلوگیری کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان افزود: این حریق با توجه به مجاورت مغازه با کاربری‌های مسکونی و احتمال دودگرفتگی طبقه‌های بالایی ساختمان اکیپ اعزامی، بلافاصله به دو اکیپ مجزا تقسیم و همزمان اکیپ اول  با استفاده از دستگاه تنفسی و لباس مقاوم در برابر حریق ، اقدام به جستجو در دود در هر پنج طبقه واکیپ دوم نسبت به اطفاء حریق مغازه اقدام کردند.

 وی  با بیان اینکه این حریق بدون سرایت به دیگر ساختمان‌ها اطفا شد، تصریح کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/م

 

مهار آتش در هایپر مارکت اصفهان

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار