حضور مرکل در نشست داووس/ آمادگی تظاهرکنندگان سوییسی برای استقبال از ترامپ

صدراعظم آلمان در مجمع جهانی اقتصادی داووس سوییس شرکت خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دویچه وله، آنگلا مرکل -- صدراعظم آلمان -- در مجمع جهانی اقتصادی داووس سوییس که از سه شنبه آینده در این منطقه کوهستانی برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

صدراعظم آلمان با دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا که قرار است امروز جمعه بعدازظهر در اجلاس داووس سخنرانی کند دیداری نخواهد داشت.

مرکل روز چهارشنبه در داووس حضور خواهد داشت و ترامپ احتمالا پنجشنبه شب وارد سوییس خواهد شد. همچنین قرار است به درخواست حزب سوسیال دمکرات های ایالت گرابوندن و به دلیل حضور ترامپ، راهپیمایی در این ایالت و در داووس علیه ترامپ برگزار شود. دست اندرکاران این راهپیمایی اعلام کردند: تصمیم دارند روز پنجشنبه آینده در داووس راهپیمایی کنند.

در چهل و هشتمین اجلاس مجمع جهانی اقتصاد داووس سیصد نفر از نمایندگان دولت و سازمان های بین المللی از جمله رییس جمهور فرانسه، آمریکا، نخست وزیر انگلیس، رییس کمیسیون اروپا، رییس جمهور لهستان و همچنین روسای جمهور برخی از کشورهای در حال توسعه و آفریقا شامل روسای جمهور آفریقای جنوبی، زیمبابوه و آنگولا حضور خواهند داشت. این اجلاس از 23 تا 26 ژانویه با محوریت ایجاد یک آینده مشترک در یک جهان متلاشی در منطقه کوهستانی داووس سوییس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

مرکل به داووس می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار