رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم:

باد و باران در انتظار قمی ها

قاضی گفت:فردا آب و هوای ابری در برخی از ساعات همراه با بارش باران و وزش باد نسبتا شدید در استان پیش بینی می شود.

باد و باران در انتظار قمی ها به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛قاضی، رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف اوایل شب همراه افزایش ابر و وزش باد و در اواخر وقت در ارتفاعات با بارش برف همراه است، امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت است.

وی افزود: امروز حداقل و حداکثر دمای استان قم به ترتیب 5- درجه و 16 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دمای استان قم به ترتیب به چهار درجه و 10 درجه خواهد رسید.

رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی استان قم خاطر نشان کرد: فردا آب و هوای استان ابری در برخی از ساعات همراه با بارش باران و برف در ارتفاعات، اواخر وقت کاهش ابر و وزش باد نسبتا شدید است، فردا جهت وزش باد در قم شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای قم طی روزهای آتی اظهار کرد: روز یکشنبه هفته آینده، آب و هوای استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید خواهد بود، در آن روز کمترین و بیشترین دمای قم به ترتیب دو درجه و 15 درجه است.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان به ترتیب شهر قم با 5- درجه و منطقه کوه سفید با 14 درجه بود.

قاضی  عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 5- درجه و 14 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 22 کیلومتر بر ساعت با جهت جنوب شرقی در این شهر بودیم.

انتهای پیام/ش

وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار