قلعه نویی:

مظاهری و تبریزی به اردوی تیم ملی فوتبال نمی‌روند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ملی پوشان ذوب در تمرینات این هفته تیم ملی شرکت نمی‌کنند.

قلعه نویی: مظاهری و تبریزی با هماهنگی به اردوی تیم ملی نمی روند/ذوب آهن نماینده شایسته ایران در آسیا خواهد بودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر قلعه نویی در گفتگو با رادیو درباره نتایج تیم ذوب آهن در لیگ هفدهم اظهار داشت: باشگاه ذوب آهن به معنای واقعی  دارای ساختاری واقعی است و در بازی های اخیر خوشبختانه عملکرد قابل قبولی داشته ایم. هر چند ما در نیم فصل اول نتایج مورد انتظار هواداران را کسب نکردیم و من دلیل کسب این نتایج را پس از پایان فصل اعلام می کنم.

وی با اشاره به علت حضور نیافتن  رشید مظاهری و مرتضی تبریزی در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من قبل از بازی با مارکار آقاجانیان آنالیزور تیم ملی صحبت کردم و به او گفتم که با توجه به اینکه ما در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم، رفت و آمد بازیکنان در این مقطع زمانی منطقی به نظر نمی رسد. آقاجانیان نیز با کی روش تماس گرفت و قرار شد که این بازیکنان در این یکی - 2 هفته در اختیار ذوب آهن باشند.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان ادامه داد: این قضیه با هماهنگی باشگاه و کادرفنی تیم ملی صورت گرفته است و از کادرفنی تیم ملی تشکر می کنم که موقعیت حساس ذوب آهن را درک کردند.

وی با انتقاد از حاشیه سازی بعضی از رسانه ها عنوان کرد: کمتر از پنج یا 6 ماه تا جام جهانی 2018 روسیه باقی مانده است و من از همه رسانه های نوشتاری و تصویری خواهش می کنم که به جای انتشار اخباری که ذهن بازیکنان و مربیان باشگاه ها و همچنین تیم ملی را به هم می ریزد با انتشار اخبار صحیح آنها را کمک کنند. این کارها اصلا خوب نیست، حالا من این مسائل را می گویم باز عده ای می گویند قلعه نویی چرا این حرف را زد؟ امیدوارم این افراد دست از این کارها بردارند.

سرمربی تیم ذوب آهن با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال در جام جهانی گفت: همه باید دعا کنیم که تیم ملی با این نتایج خوبی که در دور مقدماتی کسب کرد برای نخستین بار بتواند از گروهش صعود کند. البته اگر هم چنین اتفاقی رخ ندهد چیزی از ارزش های تیم ملی کم نمی شود.

قلعه نویی در مورد دیدار تیم ذوب آهن با "ایزاول" هند در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما یک گروه آنالیز داریم که بازی همه حریفان ما را آنالیز می کند و در این هفته نیز به آنالیز حریف هندی می پردازیم و با تمام قوا برابر این تیم به میدان خواهیم رفت. من قول می دهم که اگر ذوب آهن از مرحله پلی آف صعود کند در لیگ قهرمانان آسیا نماینده شایسته ای برای ایران باشد.

انتهای پیام/

اظهارات قلعه نویی در مورد آخرین وضعیت تیم ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار