کشور نیازمند همگرایی داخلی و کار و تلاش مضاعف است

خطیب جمعه شهرکرد تأکید کرد: کشور نیازمند همگرایی داخلی و کار و تلاش مضاعف است.

کشور نیازمند همگرایی داخلی و کار و تلاش مضاعف استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در خطبه‌های نماز جمعه ۲۹ دی ماه ۹۶ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر گفت: شرایط کنونی کشور نیازمند حرکت مسئولان برای کاستن و رفع مشکلات و نارسایی ها، و پاسخگویی به مطالبات مردم از جمله اشتغال است. 

حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: این موضوع با کار جهادی، تلاش مضاعف و برنامه‌های مدبرانه تحقق پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: پاسخگویی و گره گشایی از خواسته‌ها و مشکلات مردم سبب قدردانی از حضور آن‌ها در صحنه‌های مختلف و محبت آنان نسبت به انقلاب اسلامی خواهد شد.

نکونام با اشاره به سالگرد توافق هسته‎ای برجام افزود: شرایط برجام به نفع ایران نیست، اما جمهوری اسلامی بر این معاهده بین المللی پایبند است و به هیچ عنوان پیمان شکنی نمی‌کند، در حالی که طرف‌های مقابل رفتار دیگری دارند.

وی، وحدت و همگرایی داخلی در کشور را ضروری بیان کرد و گفت: مسئولان قوا به گونه‌ای موضع گیری نکنند که موجب ایجاد شبهه و یا موضع گیری‌های داخلی در برابر آنها بشود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با اشاره به نامگذاری ۲۹ دی ماه به عنوان روز غزه اظهار داشت: حمایت از فلسطین و تمامی ملت‌های مظلوم دنیا، آرمان انقلاب اسلامی و مسلمانان جهان است.

نکونام افزود: ملت ایران به صورت جامع و کامل پشتیبان مقاومت فلسطین است و این موضوع تا نابودی رژیم اشغالگر قدس ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برخی از حاکمان فریب خورده کشور‌های اسلامی، نگاه دیگری به مساله فلسطین دارند تأکید کرد: این‌ها راه به جایی نمی‌برند و قدس آزاد خواهد شد.

نکونام همچنین با تسلیت حادثه آتش سوزی و غرق شدن کشتی نفتکش سانچی گفت: مردم قدردان شهدای این حادثه هستند چرا که این شهدا، در شرایط سخت و با ماه‌ها دوری از خانواده، به اقتصاد کشور خدمت می‌کردند.

وی در پایان با گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار خاطرنشان کرد: باید از تلاش پرستاران برای خدمت رسانی به بیماران قدردانی شود.

انتهای پیام/ش

حمایت از فلسطین، آرمان انقلاب اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار