بارش برف و تعطیلی مدارس در استان مرکزی + لیست شهرها

بر اثر بارش برف در استان مرکزی مدارس برخی از شهر‌های این استان تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ بر اثر بارش برف که از نیمه شب در استان مرکزی آغاز شدو به دلیل لغزنده بودن جاده‌ها تعطیلی مدارس برخی از شهر‌های این استان را درپی داشت.

یوسفی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: به دلیل بارش برف و کولاک و لغزنده بودن جاده‌ها تمامی مدارس شهر و روستا ی منطقه سربند در همه مقاطع؛ امروز شنبه ۳۰ دی ماه ۹۶ تعطیل است.

یوسفی افزود: به منظور رعایت حال دانش آموزان عزیز و همکاران محترم، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی کمیجان امروز شنبه ۳۰ دی ماه با یک ساعت تاخیر در کلاس حاضر می‌شوند.

وی اضافه کرد: به علت بارش برف و لغزندگی جاده‌ها و معابر، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان "خنداب" هم امروز شنبه ۳۰ دی با یک ساعت تاخیر در کلاس حاضر میشوند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهر و روستای خمین هم امروز شنبه ۳۰ دی ماه تعطیل و دوره متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر در کلاس حاضر می‌شوند.

وی بیان کرد: کلیه مدارس نواحی یک و دو شهر اراک هم، در تمام مقاطع شهر و روستا امروز شنبه ۳۰ دی ماه با دو ساعت تاخیر در کلاس حاضر می‌شوند.

یوسفی اعلام کرد: به علت بارش برف و لغزندگی جاده‌ها و معابر و به منظور رعایت حال دانش آموزان عزیز و همکاران محترم، کلیه مدارس شازند در تمام مقاطع شهر و روستا امروز شنبه ۳۰ دی ماه تعطیل است.

انتهای پیام / ج.

تعطیلی مدارس استان مرکزی به دلیل لغزندگی معابر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.