شمارش معکوس تا بازگشایی پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان

پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان فردا در بندرعباس گشایش می یابد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،علیرضا درویش نژاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: فردا پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان با 475 غرفه گشایش می یابد.

وی افزود: حدود 600 ناشر از سراسر ایران در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: تعداد عناوین کتب ناشران داخلی 86 هزارو 221 عنوان ، ناشران خارجی 12 هزار و 315 عنوان است.

علیرضا درویش نژاد افزود: در این نمایشگاه کتاب ها با 30 درصد تخفیف عرضه می شود که20 درصد توسط استان تامین و 10 درصد آن از طریق ناشر به خریداران تعلق می گیرد.

وی گفت: بخشی از نمایشگاه کتاب امسال در قالب 25 غرفه به محصولات رسانه های دیجیتال اختصاص دارد .

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان افزود: علاوه بر موارد فوق 45 ناشر معتبر کشور نیز در قالب فروشگاه متمرکز کتاب حضور خواهند داشت و 17 غرفه نیز به مطبوعات و خبرگزاری ها اختصاص داده شده است.

درویش نژاد گفت: برای نمایشگاه امسال شش میلیارد و 500 هزار ریال یارانه در نظر گرفته شده که نسبت به پارسال پنج درصد افزایش یافته و متقاضیان می توانند آن را از باجه های بانک مستقر در نمایشگاه تهیه کنند.

وی گفت : حضور بیش از 70 ناشر کودک و نوجوان، حضور ناشران معتبر کشور به صورت مستقل در نمایشگاه ، برگزاری شب های فرهنگ شهرستان ها و حضور انجمن های مختلف و رسانه ها از ویژگی های دیگر نمایشگاه امسال است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: نمایشگاه از یکم تا 7 بهمن صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه ها واقع در سه راه جهانبار برپا است.

انتهای پیام/ز

برپایی نمایشگاه کتاب سال هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.