لحظه به لحظه با بورس:

آژیر قرمز تالارشیشه‌ای به صدا درآمد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۱۴.۱۰۴ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۸۱۷ واحدی رسید.

شاخص به ارتفاع ۹۹ هزار واحد رسیدبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۶۸.۱۲۱ واحدی به پله ۹۹ هزار و ۴۵ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۴۲۴ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۱۴۵ میلیون سهم طی ۱۳ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز خودرو، کگل، واتی، کروی، ومعادن با روند صعودی و نماد فولاد، شتران با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۵۰.۳ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۹۶ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۳۲۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۵ میلیون سهم طی ۱۱ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با کاهش ۹۶.۱۲ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۹۱۰ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۵۹۴ میلیون سهم طی ۴۹ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز خودرو، کگل، شیران با روند صعودی و نماد فولاد، تاپیکو، وکار، فملی با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۱۰.۸ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۸۴ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۹۲ میلیون سهم طی ۴۱ هزار نوبت معاملاتی است.

کاهش شاخص بورس در پایان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۱۴.۱۰۴ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۸۱۷ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۸۵۰ میلیون سهم طی ۶۵ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد، رمپنا، تاپیکو، فملی، وکار با روند صعودی و نماد خودرو، جم با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۵۰.۹ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۸۳ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۸۴ میلیون سهم طی ۴۸ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار