همدان قهرمان نخستین دوره مسابقات تیر و کمان غرب کشور شد

نخستین دوره مسابقات تیر و کمان غرب کشور گرامیداشت یاد خاطره شهدای ورزشکار و ۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند دردو رشته کامپوند و ریکرو ویژه آقایان وخانم به میزبانی نهاوند در سالن ورزشی بانوان برگزار شد.

همدان قهرمان نخستین دوره مسابقات تیر و کمان غرب کشور شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان محرم روزبه مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات قهرمانی غرب کشوربا عنوان یادواره شهدای ورزشکار با حضور ۱۰۰ تیر اندازبه میزبانی نهاوند برگزارشد.

وی گفت: تیم‌های استان‌های قزوین، مرکزی، زنجان و همدان و یک تیم از شهرستان نهاوند در این دوره از مسابقات شرکت کردند که تیراندازان همدانی در این رقابت‌ها خوش درخشیدند.

روزبه افزود: این مسابقات در دو رشته ریکرو و کامپوند خانم‌ها و آقایان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: نفرات اول تا سوم در رشته کامپوند آقایان: مجید بابایی از همدان اول، مهدی کهوند از همدان دوم و نادر کهداری از قزوین به مقام سوم دست یافتند.

وی بیان کرد: همچنین در رشته کامپوند خانم‌ها:مژگان مژگانی از همدان، رویا عبدالرحمنی از نهاوند دوم و الهه جاوید از همدان سوم شد.

در رشته ریکرو آقایان مهدی گلزاریان پور از همدان، محمد فراهانی از همدان و حمید نعمتی از نهاوند به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

در رشته ریکرو خانم‌ها مهسا محمودی، مهناز قره باغی و لاله پور غیاثیان نیز به ترتیب عنواین اول تا سوم را کسب نمودند. در پایان این مسابقات در رده تیمی همدان نهاوند و قزوین اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/ز

همدان قهرمان تیر و کمان غرب کشور شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.