کشف بیش از 2 هزار عدد انواع قرص های غیر مجاز در مانه وسملقان

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف 2 هزار و 378 عدد انواع قرص های غیر مجاز و دستگیری 3 متهم در این راستا خبر داد.

کشف بیش از 2 هزار عدد انواع قرص های غیر مجاز در مانه وسملقانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ سرهنگ علی حسین رختیانی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی در زمینه نگهداری و توزیع انواع قرص های غیر مجاز و خارج از شبکه توزیع فعالیت دارند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

 وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی دریافتند که متهمان قصد فروش مقادیر زیادی قرص های غیر مجاز را درسطح شهر دارند، افزود: با مراجعه ماموران به محل مورد نظر، هر دو متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند.

رختیانی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کردند، اظهار کرد: ماموران در بازرسی صورت گرفته از محل انبار داروهای غیر مجاز تعداد 2 هزار و 378 عدد انواع قرص های غیر مجاز را کشف و عامل اصلی فروش دارو های غیر مجاز که در محل انبار حضور داشت را دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند، از شهروندان خواست تا در صورت مواجه با این گونه افراد مراتب را در اسرع وقت از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

دستگیری دو متهم قرص های غیر مجاز در مانه و سملقان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.