افزایش سرمایه‌گذاری بانک عامل در پروژه پتروشیمی کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از موافقت با افزایش سرمایه‌گذاری بانک عامل در پروژه پتروشیمی فجر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای که به همراه استاندار کرمان با مدیرعامل بانک عامل در پروژه پتروشیمی کرمان داشتیم درخواست افزایش سرمایه و جذب فاینانس برای پروژه داده شد که با این موارد موافقت گشت.

زاهدی با بیان اینکه در این نشست مقرر شد قرارداد انتقال دانش فنی توسط بانک عامل منعقد شود، افزود: کارخانه پتروشیمی فجر کرمان  با اعتباری بالغ بر 40 هزار میلیارد ریال در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: زیرساخت‌های ایجاد این مجتمع از قبیل زمین، برق، آب، دسترسی به خوراک و .. فراهم شده که هدف عمده این مجتمع تبدیل گاز طبیعی به محصولات با ارزش افزوده بالا  است.

انتهای پیام/ب

سرمایه‌گذاری در پروژه پتروشیمی کرمان افزایش می یابد

 

برچسب ها: محمدمهدی زاهدی ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۳۰ دی ۱۳۹۶
بانک پاسارگاد از یکسال گذشته با نقض قانون بازار اوراق بهادار هیچ گزارش مالی به بازار بورس ارسال نکرده مجمع عمومی سال 95 را نیز برگزار نکرده معاملات سهام ان در بورس متوقف شده و دارایی سهامداران ان تماما بلوکه شده است. این بانک منابع نقدی برای افزایش سرمایه برای اجرای چنین طرح هایی را ندارد لذا اوضاع به غایت خرابی دارد .
آخرین اخبار